English

خودمالکین از تسهیلات نهضت ملی مسکن برخوردار می‌شوند

مدیر کل راه و شهرسازی کردستان گفت: افراد خود مالک می توانند برای ساخت واحد‌های خود از تسهیلات قانون نهضت ملی مسکن برخوردار شوند.

خودمالکین از تسهیلات نهضت ملی مسکن برخوردار می‌شوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، عرفان مرادی صبح امروز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران استان کردستان، اظهار کرد: براساس تصمیمات جدید و به منظور بهره‌مندی عموم مردم از مزایای طرح نهضت ملی مسکن، هم استانی‌های عزیز در همه شهرهای استان که دارای زمین بوده و برای آن پروانه ساختمان اخذ کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به سامانه saman.mrud.ir و ثبت نام در این سامانه از تسهیلات مقرر در طرح نهضت ملی مسکن شهر سنندج 350 میلیون تومان و در سایر شهرهای استان 300 میلیون تومان برخوردار شوند.

مرادی خاطرنشان کرد: مالکین این اراضی می‌توانند به ازای هر واحد به طور مجزا تسهیلات در یافت و در مرحله فروش اقساطی افراد مورد نظر را برای دریافت کارت اقساط و انجام قسط بندی به بانک عامل معرفی کنند.

مدیرکل راه وشهرسازی کردستان با اشاره به مدارک مورد نیاز برای بهره مندی از این طرح گفت: سند مالکیت و پروانه ساختمان تنها مدارک مورد نیاز برای استفاده از این تسهیلات است.

مرادی اظهار کرد: نکته بسیار مهم این است افرادی که برای فروش اقساطی به بانک معرفی می‌شوند نیازی به دارا بودن شرایط ماده یک آئین نامه قانون ساماندهی تولید و عرضه مسکن ندارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه