English

در دیدار نماینده ولی فقیه در مازندران با رئیس پلیس راه تأکید کرد:

امنیت و آسایش رانندگان و مسافران در جاده ها، رسالت خطیر پلیس راه

نماینده ولی فقیه در استان مازندران در دیدار رئیس پلیس راه و جمعی از کارکنان این پلیس با وی، آسایش و امنیت رانندگان و مسافران در جاده ها را رسالت خطیر پلیس راه دانست.

امنیت و آسایش رانندگان و مسافران در جاده ها، رسالت خطیر پلیس راه

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، آیت الهه محمدباقر محمدی لائینی در این دیدار که در دفتر نماینده ولی فقیه استان برگزار شد با تسلیت ایام فاطمیه و در پیش بودن دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و با قدردانی از از زحمات کارکنان پلیس راه استان که در ایام گرمای تابستان و سرمای زمستان با جانفشانی و حضور شبانه روزی در محورهای استان، موجبات آسایش و امنیت مسافران و رانندگان در جاده ها را بر عهده دارند، به مشکلات ترافیکی استان اشاره کرد و اظهار داشت: 10 درصد از تردد کشور در استان با توجه به نزدیکی به پایتخت و موقعیت جغرافیای مناسب از نظر جذب گردشگر و توریست و مسیر تردد به مشهد مقدس، صورت می گیرد.

وی ادامه داد: سالیانه میلیون ها مسافر و خودرو از محورهای مواصلاتی این استان تردد می کنند که همین امر به خاطر عدم وجود زیرساخت های مناسب جاده ای که کفاف جمعیت استان را هم نمی دهد و از طرفی وجود مردمانی با فرهنگ و مهمان پذیر، باعث حجم زیاد خودرو در استان و ایجاد مشکلاتی برای هم استانی ما شده است.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با تأکید بر ترافیک پرحجم محورهای مواصلاتی استان و پیگیری موضوع نواقص جاده ای و جذب اعتبارات از سازمان های ذی ربط خاطرنشان ساخت: متأسفانه تصادفات فوتی و نقص عضو، خسارات سنگینی را به خانواده ها تحمیل کرده است که بایستی نگاه و رویکرد مسئولان به اختصاص وسایل نقلیه عمومی و استفاده از قطار در جابه جایی مسافران بیشتر شده تا تردد خودروهای شخصی که هم باعث ترافیک و هم موجب مصرف بالای بنزین و آلوگی هوا می شود، کمتر شود.

وی در پایان ضمن قدردانی از زحمات کارکنان پلیس راه، در خصوص رعایت اخلاق اسلامی و تکریم ارباب رجوع و توجه به بعد حرفه ای و بُعد فرهنگی کار در پلیس راه و ایمان به خدا و برپا داشتن نماز اول وقت نیز تأکید کرد.

سرهنگ یدالله جهان تاب رئیس پلیس راه استان مازندران نیز به آمادگی کارکنان در ایام تعطیلات پایان هفته و حضور هدفمند در جهت کمک به رفع ترافیک در محورهای مواصلاتی و پیگیری نواقص جاده ای در جهت کاهش جانباختگان حوادث جاده ای پرداخت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه