English

زهرا همتی:

پرداخت تسهیلات به بهبودیافتگان از اعتیاد انجام می شود

مدیرکل بهزیستی ایلام گفت: با توجه به اینکه اشتغال زایی برای بهبود یافتگان از بازگشت آنها به مصرف مواد مخدر .جلوگیری می کند، پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به بهبود یافتگان توسط این اداره کل انجام می شود.

پرداخت تسهیلات به بهبودیافتگان از اعتیاد انجام می شود

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، زهرا همتی مدیرکل بهزیستی ایلام پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح شانزدهمین مرکز ترک اعتیاد اقامتی میان مدت با بیان اینکه درمان مصرف کنندگان مواد مخدر پذیرش شده در این مرکز بصورت غیر دارویی است گفت: در مراکز ترک اعتیاد یا مراکز بازپروری ، معتادان مددجو، پس از پذیرش، با نظارت مددکاران دوره درمانی را می‌گذرانند.

وی اضافه کرد: به منظور جلوگیری از بازگشت بهبود یافتگان به مصرف مواد مخدر و بازگشت آن ها به زندگی، بهزیستی استان با پرداخت تسهیلات اشتغالزایی از این افراد حمایت می کند.

همتی با اشاره به اینکه 1 هزار و ۲۵۰ نفر در مراکز ترک اعتیاد استان پذیرش شده اند، افزود: 319 معتاد متهاجر نیز در ایلام شناسایی شده و در سال جاری بیش از  1 میلیارد ریال به عنوان یاری برگ به مصرف کنندگان مواد مخدر و حدود 1 و نیم میلیارد  ریال نیز به عنوان کمک هزینه درمان به معتادان متجاهر پرداخت شد.

مدیرکل بهزیستی ایلام با اشاره به معرفی ۳۹ بهبودیافته اعتیاد در سال جاری به بانک ها برای دریافت تسهیلات اشتغال اظهار داشت: طی سال جاری ۱۹ میلیارد ریال به عنوان تسهیلات اشتغال به این افراد پرداخت شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه