English

برنامه ریزی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یزد با بنیاد شهید در طراحی میدان شهید سردار سلیمانی

در دیدار سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یزد با مدیر کل بنیاد شهید موضوعاتی از قبیل طراحی و احداث میدان سردار شهید سلیمانی، مزین نمودن ورودی های شهر به تصاویر شهدا، ساخت و نصب سردیس شهدا مورد بررسی قرار گرفت.

برنامه ریزی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یزد با بنیاد شهید در طراحی میدان شهید سردار سلیمانی

به گزارش خبرگزاری موج یزد، مدیر کل  بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری یزد دیدار کردند.

در این دیدار منصوری زاده سرپرست سازمان ضمن عرض خیر مقدم بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا و ایثارگران در سطح جامعه تاکید کرد وگفت : امنیت و آسایش کنونی در کشور را  مدیون فداکاری و از خودگذشتگی شهدا ی گرانقدر و سرافراز انقلاب اسلامی هستیم و زنده نگه داشتن یاد و خاطر  این عزیزان وظیفه ای همگانی است.

منصوری زاده افزود:  اقتدار، عزت و سربلندی امروز کشور و آرامش و آسایش موجود در جامعه مرهون جانفشانی های شهدا، جانبازان و آزادگان است لذا ترویج و گسترش  فرهنگ ایثار و شهادت در میان اقشار مختلف جامعه بخصوص نسل جوان و نوجوان به عنوان امری مهم تلقی می شود که خود  نیازمند هماهنگی و برنامه ریزی  دستگاه های اجرایی و مشارکت های مردمی است.

وی تصریح کرد: در این جلسه موضوعاتی از قبیل طراحی و احداث میدان سردار شهید سلیمانی، مزین نمودن ورودی های شهر به تصاویر شهدا، ساخت و نصب سردیس شهدا در تقاطع ها، فضاسازی شهری با موضوع شهدا مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

حجت الاسلام عباس زارع گاریزی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد نیز در ادامه این دیدار از مساعدت و همکاری صمیمانه سازمان سیما منظر و فضای سبز در برگزاری یادواره و بزرگداشت برای مقام شهدا و همچنین ترسیم تصاویر و نصب المانهای شهدا در سطح معابر شهر یزد تقدیر و تشکر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه