English

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یزد اعلام کرد:

۳۲۰۰متر مربع طراحی و اجرای فضای سبز چهار راه پژوهش انجام شد

در راستای توسعه فضای سبز شهری و زیباسازی منظر شهری، عملیات طراحی و احداث فضای سبز چهارراه پژوهش به مساحت ۳۲۰۰ متر مربع اجرا گردید.

3200متر مربع طراحی و اجرای فضای سبز چهار راه پژوهش انجام شد

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری یزد، در راستای توسعه فضای سبز شهری و زیباسازی منظر شهری، عملیات طراحی و احداث فضای سبز چهارراه پژوهش به مساحت ۳۲۰۰ متر مربع اجرا گردید.

منصوری زاده سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری یزد با اعلام این خبر گفت: یکی از نکات مهمی که در شهر باید مورد توجه قرار گیرد حفظ ارتباط طبیعت با محیط شهری است که در همین راستا با طراحی خلاقانه و استفاده از انواع شن رنگی و گیاهان گوناگون، فضای سبز چهارراه پژوهش احداث گردید.

وی گفت: در احداث فضای سبز مذکور پس از طراحی وآماده سازی زیرساخت های کاشت شامل تسطیح، خاکریزی و خاکبرداری از انواع گونه های گیاهی متناسب با اقلیم آب و هوایی یزد به تعداد ۱۰۵ اصله درخت و درختچه شامل سروناز،سرو لاوسون،سرو پایه دار، سروخزنده، زیتون، فوتونیا، میخک، کامیس، اقاقیا، بنفشه، پالم، کاج کاشفی و نخل و نیز ۳۷۰۰ گلدان انواع گل تولیدات گلخانه سازمان شامل گل های سب بو، همیشه بهار، مارگاریک و به لیمو استفاده گردیدکه تامین منابع آبی آن نیز با لوله گذاری و انتقال آب از چاه میدان جانباز و نیز به روش قطره ای انجام می شود.

منصوری زاده با اشاره به طراحی متفاوت فضای سبز مذکور افزود: در اجرای طراحی و احداث این فضای سبز از ۹۰۰مترمربع شن رنگی استفاده شده و نیز جهت تامین روشنایی و استفاده بهینه در طول شب با اجرای کابل کشی و نصب تعداد  ۲۶عدد پایه چراغ فراهم شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر