English

استاندار اصفهان:

فدراسیون فوتبال باید به استعدادیابی توجه ویژه‌ای داشته باشد.

استاندار اصفهان گفت: ذات فوتبال چهره پرور است و فدراسیون فوتبال می بایست به استعدادیابی توجه ویژه‌ای معمول نماید.

فدراسیون فوتبال باید به استعدادیابی توجه ویژه‌ای داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان،  سید رضا مرتضوی در دیدار شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس فدارسیون فوتبال کشو ضمن تسلیت ایام فاطمیه بیان کرد: فردی که وارد فوتبال می‌شود باید بداند چه مواردی در مسیر او قرار دارد زیرا بسیاری از افرادی که وارد این رشته ورزشی می‌شوند، ظرفیت سازی لازم برای آنها مهیا نشده و می بایست برای ایشان تعلیم و تربیت در این راستا به موازات یکدیگر پیش رود .

وی ادامه داد: بازیکنانی هستند که استعداد قابل توجهی در فوتبال دارند ولی بدلیل کمتر دیده شدن قادر به نقش آفرینی موثر نیستند.

این مقام ارشد استان گفت: یکی از وظایف همه ما و به ویژه فدراسیون فوتبال این است که به صورت شفاف تر به استعدادیابی و نخبه‌پروری بپردازد تا افراد مستعد هوشمندانه تر و دقیق تر شناخته شوند.

مرتضوی بیان داشت: یکی از خاستگاه‌ها و قطب های اصلی فوتبال در کشور استان اصفهان است و امیدواریم توجه بیشتری به فوتبال اصفهان از سوی فدراسیون صورت بگیرد.

وی افزود: اصفهانی ها در سال‌های قبل علاقه‌مند به پشتیبانی مسائل مرتبط با فوتبال در پایتخت بودند اما مسائل و دغدغه های اقتصادی مانع از این اتفاق اثرگذار شد.

استاندار اصفهان در خاتمه سخنان خود خطاب به عزیزی خادم، بیان داشت: با داشتن نگاه ویژه‌ شما در این فدراسیون راهبردی امیدوارم برای فوتبال کشور عزیزمان اتفاقات نیک و کارآمدی رقم بخورد.

به گزارش موج؛ در این دیدار بر رویکرد فساد ستیزی در فوتبال، مهیا ساختن زیرساخت های لازم برای مشارکت موثر در حوزه‌ ورزشی زنان و مردان، ضرورت استعدادیابی های راهبردی، الزام نگاه توسعه‌ای و عدالت محور در راستای شناسایی استعدادها و ...، گفتگو و تبادل نظر صورت پذیرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه