English

معاون هماهنگ کننده ارتش:

ولایت‌مداری، بصیرت و عدالت از ویژگی‌های شاخص فرماندهان است

معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه، مدیریت جهادی الهام گرفته از ایمان اسلامی و اعتقاد به اصل ما می‌توانیم است، گفت: ایمان به خدا، تقوای الهی، ولایت‌مداری، پیرو مکتب عاشورا بودن، انتظار، خودآگاهی، بصیرت، بیداری، عدالت و انصاف از جمله ویژگی‌های شاخص فرماندهان و مدیران الگو است.

ولایت‌مداری، بصیرت و عدالت از ویژگی‌های شاخص فرماندهان است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در سومین همایش الگوی فرماندهی مطلوب در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر، نیروی انسانی را سرمایه هر سازمانی دانست و اظهار داشت: هدایت این نیروی انسانی که می‌تواند موجب رفتن به اوج یا عقب‌ماندگی شود با مدیران و فرماندهان است و از این رو نقش مدیر و فرمانده در هدایت جامعه به سوی جایگاه مطلوب بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به شاخص‌های فرماندهان و مدیران ادامه داد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمانده مثل چشمه است و هیچ‌وقت نباید جوشش آن متوقف شود و باید همیشه با طراوت و خلاقیت کار را جلو ببرد.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بر دوش جوانان است، گفت: دانشجویان امروز، مدیران و فرماندهان آینده ارتش جمهوری اسلامی ایران هستند و نباید از مدیریت جهادی که الهام گرفته از ایمان اسلامی و اعتقاد به اصل ما می‌توانیم است، غفلت کرد.

وی با اشاره به ماهیت فرماندهی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ایمان، عشق معنوی، خدمت، تکلیف، رفتار علوی، الگوی فرماندهی و اطاعت‌پذیری را از جمله مؤلفه‌ها و الزامات مهم برای یک فرمانده بیان کرد و افزود: از دیدگاه امام راحل خدمت به اسلام و مسلمین از همه بالاتر است و برای رضای خدا باید کار کرد.

سومین همایش الگوی فرماندهی مطلوب در دانشگاه علوم دریایی نوشهر

امیر دریادار سیاری بیان داشت: ایمان به خدا، تقوای الهی، ولایت‌مداری، پیرو مکتب عاشورا بودن، انتظار، خودآگاهی، بصیرت، بیداری، عدالت و انصاف از جمله ویژگی‌های شاخص فرماندهان و مدیران الگو است.

وی ابراز داشت: تکبر و غرور، جاه‌طلبی، بدگمانی، انحصارطلبی، عشق‌گرایی، همکاری با صاحبان ثروت و قدرت، غفلت و شتابزدگی در برنامه‌ریزی، اعتماد به سست عنصرها، خودگرایی و... از جمله صفاتی است که یک فرمانده یا مدیر نباید این ویژگی‌ها را داشته باشد.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان داشت: دانشجویان فرماندهان آینده ارتش هستند و مسئولیت اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب را عهده‌دار دارند باید ویژگی‌ها و شاخص‌های برجسته فرماندهی را در خود تقویت و از صفات مذموم دوری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه