English

عظیم چوپان:

اطفاء حریق مجتمع پزشکی تربت حیدریه و نجات ۳۰ پزشک و بیمار محبوس

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تربت حیدریه بیان کرد: خوشبختانه با اقدام به موقع و تلاش تیم‌های عملیاتی حریق اطفاء، و کلیه افراد محبوس شده که اغلب پزشکان و بیماران بودند به سلامت خارج گردیدند.

اطفاء حریق مجتمع پزشکی تربت حیدریه و نجات ۳۰ پزشک و بیمار محبوس

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، عظیم چوپان رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تربت حیدریه در خبری اعلام کرد: ۳۰ پزشک و بیمار که در یک مجتمع پزشکی بر اثر آتش سوزی و انتشار دود محبوس شده بودند نجات یافتند.

چوپان در ادامه این خبر اظهار کرد: ساعت۱۸:۰۵ دقیقه بعدازظهر چهارشنبه (اول دی ماه) در تماس تلفنی با ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی از طریق سامانه ۱۲۵ یک مورد آتش سوزی و محبوس شدن حاضرین در یک مجتمع پزشکی در خیابان فردوسی گزارش گردید.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تربت حیدریه همچنین اضافه کرد: پس از دریافت خبر حادثه بلافاصله تیم‌های اطفاء حریق و نجات ایستگاه مرکزی به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه تصریح کرد: با حضور تیم‌های عملیاتی در محل و پس از ارزیابی صحنه، با توجه به شروع آتش سوزی از قسمت زیر زمین مجتمع و انتشار دود و محبوسی افراد در ساختمان همزمان عملیات اطفاءحریق، تهویه و جست و جو جهت دسترسی به افراد محبوس شده در دستور کار آتش نشانان قرار گرفت.

چوپان در خاتمه یادآور شد: خوشبختانه با اقدام به موقع و تلاش تیم‌های عملیاتی حریق اطفاء، و کلیه افراد محبوس شده که اغلب پزشکان و بیماران حاضر در مجتمع بودند به سلامت از ساختمان خارج گردیدند؛ و علت دقیق بروز این حادثه توسط تیم کارشناسی سازمان مورد بررسی قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه