English

چالش‌های حوزه درآمدی و منابع شهرداری‌ها باید مورد بررسی قرار گیرد

سرپرست مدیریت نوسازی و تحول سازمانی شهرداری قم گفت: چالش‌های حوزه درآمدی و منابع شهرداری‌ها باید مورد بررسی قرار گیرد.

چالش‌های حوزه درآمدی و منابع شهرداری‌ها باید مورد بررسی قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری موج قم، مهدی مبینی در وبینار تخصصی چالش‌ها و ابعاد مختلف مدیریت درآمد شهرداری‌ها که به همت سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و شهرداری قم و با حضور شهرداری‌های مختلف کشور برگزار شد، اظهار داشت: با استفاده از فضای وب می‌توانیم در حوزه‌های مختلف هم‌اندیشی داشته باشیم و از تجربیات شهرهای مختلف بهره‌مند شویم.

وی موضوع این وبینار را بررسی و مشکلات منابع درآمدی شهرداری‌ها عنوان کرد و افزود: امروز یکی از حوزه‌های استراتژیک در شهرداری‌ها منابع درآمدی آن‌ها در حوزه شهری بوده و اغلب مدیران درگیر این موضوع هستند.

سرپرست مدیریت نوسازی و تحول سازمانی شهرداری قم به بررسی چالش‌های حوزه درآمدی و منابع شهرداری‌ها پرداخت و تصریح کرد: بعضی چالش‌های منابعی در شهرداری‌ها، محلی بوده و بعضی چالش‌ها در سطح ملی است.

وی چالش‌های ملی را نیازمند راهکارهای مبتنی بر سیاست‌گذاری‌های منطقه‌ای دانست و ابراز کرد: برای رسیدن به شرایط مطلوب در ایجاد درآمدهای پایدار در شهرداری‌ها، نیازمند همکاری و هم‌افزایی قوی در بین مدیران شهری در سطح ملی هستیم.

مبینی با تأکید بر هم‌افزایی مدیران برای رسیدن به نتایج مطلوب خاطرنشان کرد: تمام پیشنهادات کسانی که در این وبینار حضور داشتند به تمام شهرداری‌های کل کشور ارسال‌شده و امیدواریم مرکز مطالعات راهبردی و آموزش شهری و روستایی برای ادامه این نشست برنامه‌ریزی لازم را داشته باشد.

وی به دوشنبه‌های دانشی مرکز مطالعات راهبردی و آموزش شهری و روستایی نیز اشاره کرد و گفت: چنین نشست‌هایی برای ارتقاء مدیریت شهری در تمام حوزه‌ها لازم و ضروری بوده و امیدواریم بتوانیم شاهد اتفاقات خوبی در شهرداری‌های کل کشور باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه