English

منوچهر عدالت‌جو:

اعلام کمک هزینه تحصیلی دانشجویی خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی

مسئول واحد تحول اداری بهزیستی خراسان رضوی بیان کرد: دانشجویان یا خودشان رأسا باید در سامانه «student behzisti.ir» ثبت نام کنند و یا با کمک و راهنمایی مراکز مثبت زندگی این ثبت نام را انجام دهند.

اعلام کمک هزینه تحصیلی دانشجویی خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، منوچهر عدالت‌جو مسئول واحد تحول اداری بهزیستی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: دانشجویان عضو خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی که در دانشگاه‌های دارای شهریه تحصیل می‌کنند و نیازمند دریافت کمک هزینه تحصیلی هستند از یارانه تحصیلی برخوردار می‌شوند.

عدالت‌جو در ادامه این خبر افزود: این دانشجویان اگر در دانشگاه‌های روزانه که شهریه ندارند تحصیل کنند فقط کمک هزینه تشویقی دریافت می‌کنند و پرداخت شهریه حمایتی منوط به ثبت نام دانشجو در سامانه‌ی مربوطه است.

مسئول واحد تحول اداری بهزیستی خراسان رضوی تصریح کرد: دانشگاه‌های دارای شهریه شامل دانشگاه‌های دولتی شبانه، علمی کاربردی، پیام نور، آزاد اسلامی و غیر انتفاعی می‌باشند که شهریه دانشجویان تحت پوشش در این مراکز، کلا توسط بهزیستی پرداخت می‌شود.

وی همچنین ادامه داد: دانشجویان دارای معلولیت که از کمیسیون تشخیص معلولیت بهزیستی، تأییدیه داشته باشند و همچنین فرزندان خانواده‌های امدادبگیر و انتقال یافته به زندگی مستقل که سن پذیرش آن‌ها در سازمان بهزیستی کمتر از ۱۶ سال باشد مشمول دریافت یارانه دانشگاه هستند.

عدالت جو تصریح کرد: همچنین زنان سرپرست خانوار و فرزندان‌شان که دارای پرونده در بهزیستی باشند و یا دانشجویانی که سرپرست خانواده‌ی آن‌ها به تأیید کمیسیون تشخیص معلولیت بهزیستی، دارای معلولیت شدید یا خیلی شدید باشند از این شهریه حمایتی برخوردار می‌باشند.

مسئول واحد تحول اداری بهزیستی خراسان رضوی یادآور شد: دانشجویان یا خودشان رأسا باید در سامانه «student behzisti.ir» ثبت نام کنند و یا با کمک و راهنمایی مراکز مثبت زندگی این ثبت نام را انجام دهند.

وی اظهار کرد: پس از ثبت نام دانشجو و تأیید مدارک بارگذاری شده توسط بهزیستی، نام او به عنوان دانشجو در سامانه پرداخت یارانه قرار می‌گیرد و شهریه حمایتی به شماره حساب اعلام شده در سامانه، واریز می‌گردد.

عدالت جو با اشاره به اینکه این سامانه از سایت بهزیستی کشور نیز قابل دسترسی می‌باشد خاطرنشان کرد: فرایند پرداخت شهریه حمایتی کاملا الکترونیکی است و بدون مراجعه دانشجو به مراکز بهزیستی انجام می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه