English

عزت اله ضربی:

طرح یلدانه هلال احمر استان اردبیل اجرا می شود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: همزمان با آخرین روز پاییز طرح یلدانه در سراسر استان اجرا می شود.

طرح یلدانه هلال احمر استان اردبیل اجرا می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، عزت اله ضربی ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: همزمان با آخرین روز پاییز اعضاء داوطلب جمعیت هلال احمر این استان در هر شهرستان با حضور در مراکز درمانی، بیمارستان ها، مراکز نگهداری سالمندان، معلولان و جانبازان، کودکان بی سرپرست، پایگاه های امداد و نجات بین شهری، پایگاه های اورژانس، ایستگاه های آتش نشانی و خانواده های شهدای مدافع سلامت جشن یلدایی خود را به تقدیر و تشکر از این عزیزان اختصاص می دهند.

وی افزود: این کار در تمامی شعب جمعیت هلال احمر استان اردبیل در شهرستان ها با شعار «همدلی و مهربانی را گسترش دهیم» انجام خواهد شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه هدف، بسترسازی به منظور ایجاد فرهنگ مشارکت اجتماعی آحاد مردم در قالب گروه های مسئولیت پذیر و فعال در عرصه امور خیریه می باشد، افزود: پاسداشت آیین سنتی شب یلدا همراه افرادی که دور از خانه بوده و در کنار خانواده نمی باشند و ایجاد روحیه نشاط و انگیزه و افزایش اثربخشی فعالیت داوطلبان در یاری رساندن به همنوع نیز از اهداف این برنامه می باشد.

ضربی ادامه داد: در این طرح اعضای جمعیت هلال احمر به سایر افرادی که نه فقط شب یلدا بلکه شاید در بیشتر مناسبت ها در کنار خانواده خود نبوده و تنها هستند هم سر خواهند زد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه