English

سرهنگ حسن دستوری زاده خبر داد؛

فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی دی ماه ۱۴۰۰ در هرمزگان

مشمولان استان هرمزگان در مقاطع مختلف تحصیلی که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم دی ماه 1400 دریافت کرده اند، می بایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+10، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی دی ماه 1400 در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ حسن دستوری زاده معاون وظیفه عمومی استان هرمزگان اظهار داشت: کلیه مشمولان استان در مقاطع مختلف تحصیلی که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم دی ماه 1400 دریافت کرده اند، می بایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+10، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.
معاون وظیفه عمومی استان هرمزگان عنوان کرد: این عزیزان باید قبل از اعزام با مراجعه به نزدیک ترین مراکز بهداشت محل سکونت شان مورد معاینه قرار گیرند تا از نظر ابتلا به ویروس منحوس کرونا اطمینان حاصل تا خدای نکرده موجب انتقال ویروس به دیگران نشوند.
وی خطاب به مشمولان اعزامی دی ماه گفت: می بایست برای تزریق دو نوبت واکسن کرونا اقدام کنند، درغیر این صورت در یگان های آموزشی پذیرش نمی شوند.
این مسئول انتظامی اذعان داشت: مشمولانی که دو نوبت واکسن کرونا را تزریق کرده اند، می بایست به سامانه سلامت مراجعه و گزینه دریافت کارت واکسن را انتخاب کرده و در نهایت کارت واکسن بارکد دار را پرینت بگیرند.
وی با بیان اینکه مشمولان اعزامی به مراکز آموزشی بایستی جیره خشک بین راهی به منظور جلوگیری از ابتلا به بیماری کرونا را به همراه خود بیاورند، گفت: رانندگان و مأموران بدرقه در طول مسیر حق توقف در رستوران های تو راهی برای صرف غذا را ندارند.
سرهنگ دستوری زاده در ادامه سخنانش یادآور شد: مشمولان وظیفه اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ اعزام، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص تأهل، پدر نظامی شاغل یا بازنشسته، گواهی فوت والدین، جانبازان بالای 25 درصد و خانواده درجه یک شهدا و... را به همراه خودشان بیاورند.
وی در پایان افزود: عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده 10 و 58 قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.
مشمولان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا کانال های سازمان در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ و @vazifeh_ir از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه