English

شهرام حبیب‌زاده خبر داد:

روز بدون فوتی کرونا در اردبیل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: طی شبانه‌روز گذشته خوشبختانه هیچ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان فوت نکرده است.

روز بدون فوتی کرونا در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، شهرام حبیب‌زاده ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: طی شبانه‌روز گذشته 14 بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری و خوشبختانه هیچ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان فوت نکرده است.

وی افزود: همچنین طی همین مدت خوشبختانه 18 بیمار مبتلا به کرونا نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان اردبیل مرخص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: شمار کل بیماران بستری مبتلا به کرونا در استان اردبیل به 130 نفر رسید که از این تعداد 32 بیمار بدحال در بخش ICU تحت مراقبت ویژه قرار دارند و علاوه بر این‌ها، 33 بیمار نیز تحت نظر هستند.

حبیب‌زاده با اشاره به تزریق یک میلیون و 716 هزار و 529 دُز واکسن بر علیه بیماری کرونا در استان اظهار کرد: 900 هزار و 818 دُز واکسن مربوط به مرحله اول و 767 هزار و 225 دُز مربوط به مرحله دوم واکسیناسیون است.

وی گفت: همچنین تاکنون ۴۸ هزار و 486 دُز واکسن کرونا در مرحله سوم برای جامعه هدف تزریق شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل بیان کرد: هم اکنون شهرستان پارس آباد در وضعیت زرد و شهرستانهای اردبیل، مشگین شهر، خلخال، گرمی، بیله سوار، نیر، سرعین، کوثر و نمین در وضعیت آبی قرار دارند.

حبیب‌زاده با تاکید بر ادامه استفاده مردم از ماسک گفت: جلوگیری از شیوع بیماری کرونا علاوه بر واکسیناسیون نیازمند رعایت دقیق نکات بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و پرهیز از حضور در تجمعات و دورهمی‌ها است.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه