English

آیت الله طباطبایی نژاد :

ترویج فرهنگ قرآن کریم در جامعه مورد توجه خاص قرار گیرد

امام جمعه اصفهان گفت: ترویج فرهنگ قرآن کریم در جامعه مورد توجه خاص قرار گیرد و برگزاری این همایش نقطه ی عطفی در جهت بررسی بیشتر ابعاد قرآن کریم در جامعه شود.

ترویج فرهنگ قرآن کریم در جامعه مورد توجه خاص قرار گیرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، آیت الله طباطبایی نژاد در دیدار اعضای اولین همایش ملی شیوه ها و راهکارهای ترویج قرآن کریم در فرهنگ عمومی بیان داشت: برپایی این همایش می تواند مسیر همواری برای بسط و توسعه شیوه های جدید ترویج قرآن کریم در بخش های مختلف ایجاد کند و نگرش ایمانی و تعمیق باورهای قرآنی در فرهنگ عمومی جامعه برای همه اقشار خصوصاً جوانان و نوجوانان داشته باشد.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین احمد زادهوش مدیر عامل دارالقرآن الکریم اصفهان و رئیس همایش ملی شیوه ها و راهکارهای ترویج قرآن کریم در فرهنگ عمومی،  به نوسازی و روزآمدی در ترویج فرهنگ قرآن کریم اشاره کرد و گفت: دست یابی به الگوهای علمی و عملی ترویج قرآن کریم در جامعه، شناخت نیازها و کمبودهای فرهنگی و تحصیلی در اجرای شیوه های حضور و ترویج قرآن کریم تمرکز بر توسعه توان و مهارت افزایی کارشناسان، مربیان، مدیران، فعالان امور قرآنی، آحاد مردم و نسل جوان جامعه از اهداف برگزاری این همایش است.

به گزارش موج؛ همایش ملی شیوه ها و راهکارهای ترویج قرآن کریم در فرهنگ عمومی توسط دارالقرآن الکریم اصفهان و دانشگاه قرآن و معارف اهل بیت (ع) ، اردیبهشت سال آینده برگزار خواهد شد.

همایش قرآن کریم

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی