English

زندانی محکوم به قصاص در بندرعباس از بند رهایی یافت

رئیس شوراهای حل اختلاف استان هرمزگان از رهایی یک زندانی محکوم به قصاص با تلاش اعضای شورای حل اختلاف زندان بندرعباس خبر داد.

زندانی محکوم به قصاص در بندرعباس از بند رهایی یافت

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مظفر حمزه ئی معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شوراهای حل اختلاف استان هرمزگان از رهایی یک زندانی محکوم به قصاص با تلاش اعضای شورای حل اختلاف زندان بندرعباس خبر داد.
حمزه ئی تصریح کرد: در نتیجه پیگیری‌های مستمر اعضای شعبه شورای حل اختلاف زندان بندرعباس و برگزاری جلسات متعدد صلح و سازش میان طرفین یک پرونده قتل عمد، خوشبختانه اولیای دم با استناد به عفو و رأفت اسلامی، رضایت خود را اعلام کردند و این زندانی پس از تحمل ۱۱ سال حبس، رهایی از قصاص یافت.
رئیس شورا‌های حل اختلاف استان هرمزگان خاطرنشان کرد: اشاعه فرهنگ صلح وسازش و اعمال عفو و گذشت یکی از اصول بنیادین در فرهنگ اسلامی است و برهمین اساس شوراهای حل اختلاف به منظور گسترش این فرهنگ درسطح جامعه نقش بسیار برجسته‌ای را ایفا می کند.
وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد: اعضا و کارکنان شورای های حل اختلاف استان هرمزگان با عمل به مبانی قانونی و تحقق اهداف پیش بینی شده در آینده نیز با هدف گسترش فرهنگ صلح و سازش درسطح جامعه به شکل مؤثری به ارائه خدمت بپردازند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه