English

حجت الاسلام مصدق:

مجلس و دولت در موضوع بودجه با قوه قضاییه همراهی کنند

معاون اول قوه قضاییه بیان کرد: شوراهای حل اختلاف در میانجیگری برای حل مشکلات مردم و تحقق صلح و سازش نقش مهمی دارند و کشاندن فعالان مسجدی به این حوزه، کار بزرگی است که در برخی استانها عملیاتی شده است.

مجلس و دولت در موضوع بودجه با قوه قضاییه همراهی کنند

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق معاون اول قوه قضاییه در سخنانی عنوان کرد: از مجلس و دولت می خواهیم در موضوع استخدام کارکنان شورای حل اختلاف و موضوع بودجه با قوه قضاییه همراهی کنند.

حجت الاسلام مصدق این سخنان را در همایش سفیران صلح شوراهای حل اختلاف خراسان رضوی بیان کرد و در ادامه افزود: میانگین حقوق کارکنان قوه قضائیه از ۴٠ نهاد حاکمیتی کمتر است.

معاون اول قوه قضاییه همچنین تصریح کرد: رییس قوه قضاییه برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی کارکنان این بخش، تلاش زیادی دارد و من خجالت می کشم از نگاه به چهره کارمندی که ماهانه حدود ٢.۵ میلیون تومان دریافتی دارد.

وی در ادامه یادآور شد: شوراهای حل اختلاف در میانجیگری برای حل مشکلات مردم و تحقق صلح و سازش نقش مهمی دارند و کشاندن فعالان مسجدی به این حوزه، کار بزرگی است که در برخی استانها عملیاتی شده است.

معاون اول قوه قضاییه متذکر شد: امروز جامعه ما در شرایط حساسی است و تکلیفی که بر عهده قوای سه گانه گذاشته شده حساس است، انتظارات مردم از ما بسیار بالاست و برآوردن نیاز مردم نعمتی است که به ما عطا شده است.

مصدق در خاتمه تاکید کرد: یکی از کارهای مورد تاکید در قرآن موضوع صلح و سازش است و امروز قوه قضائیه به صورت جهادی برای حل مشکلات مردم تلاش می کند که صلح و سازش از مولفه های آن است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه