English

استاندار مازندران:

مازندران، ایران کوچک است / نگاه ملی به استان در تجهیز امکانات پزشکی و لجستیک

استاندار مازندران در جلسه ستاد کرونا استان، مازندران را ایران کوچک نام برد و گفت: در تجهیز و تکمیل مراکز درمانی، مازندران با احتساب جمعیت شناور و به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

مازندران، ایران کوچک است / نگاه ملی به استان در تجهیز امکانات پزشکی و لجستیک

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید محمود حسینی پور ستاد مقابله با کرونا مازندران، این استان را ایران کوچک نام برد و اظهار داشت: در همه استان ها مقصد گردشگری مرکز آن استان است اما با توجه به تنوع گردشگری در مازندران و قرار داشتن در مسیر ترانزیت، تمام شهرهای این استان مقصد گردشگران و مسافران زیادی است.

وی ادامه داد: این ماهیت استان در شیوع کرونا، مدیریت و کنترل بیماری را سخت می کند.

استاندار مازندران گفت: امکانات و تجهیزات پزشکی درمانی و لجستیک مازندران به نسبت جمعیت شناور در استان پاسخگوی نیاز درمانی مازندران نیست و نیاز است در تجهیز و تکمیل مراکز درمانی، استان مازندران با احتساب جمعیت شناور به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان داشت: در ایام پیک کرونا علیرغم تجهیزات اندک و حضور مسافران زیاد در استان، مجموعه فعالان این بخش در حوزه های مختلف، اعضای ستاد کرونا استان و کادر درمان با گوشت و پوست خود و اهتمام مجاهدت شبانه روزی گردش این بیماری را کنترل کردند.

حسینی پور ابراز داشت: از نظر امکانات، تجهیزات و کادر درمان، مسئولان در مرکز باید نگاه ویژه ای به استان داشته باشند و مازندران ملی دیده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه