English

سرهنگ حمیدرضا دهنوی:

عدم استقبال مردم از سامانه تعویض پلاک اینترنتی خودرو در مشهد

رییس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: با راه اندازی این سامانه تمام مراحل تعویض پلاک پس از حضور در مرکز تعویض پلاک حدود ۱۵ دقیقه زمان می‌برد و از لحاظ زمانی به نفع شهروندان است.

عدم استقبال مردم از سامانه تعویض پلاک اینترنتی خودرو در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سرهنگ حمیدرضا دهنوی رییس پلیس راهور خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: سامانه تعویض پلاک اینترنتی ۲۲ آبان ماه در مشهد فعال شده است و روزانه ظرفیت تعویض پلاک اینترنتی ۷۰ خودرو در مشهد وجود دارد اما شهروندان استقبال خوبی از این سامانه نکرده اند.

سرهنگ دهنوی در ادامه این خبر اضافه کرد: با راه اندازی این سامانه تمام مراحل تعویض پلاک پس از حضور در مرکز تعویض پلاک حدود ۱۵ دقیقه زمان می‌برد و از لحاظ زمانی به نفع شهروندان است اما در حال حاضر روزانه حدود ۱۰ درخواست ثبت می‌شود و شهروندان از این ظرفیت استفاده نمی‌کنند.

رییس پلیس راهور خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: رفتار ترافیکی شهروندان پس از رفع محدودیتهای تردد شبانه تغییر کرده و میزان تردد و تصادفات شبانه در ساعات پایانی شب افزایش یافته است.

وی در ادامه متذکر شد و گفت: سرعت برخی رانندگان در ساعات پایانی شب افزایش می‌یابد که این امر عامل خطر و بروز تصادفات مرگبار است.

سرهنگ دهنوی در خاتمه با اشاره به اجرای طرح محدودیت‌های هوشمند کرونایی خاطرنشان کرد و افزود: در حوزه راهور تا کنون ابلاغی در این خصوص دریافت نشده‌ است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه