English

در نشست استاندار با معاون اول و وزرای راه و شهرسازی و نیرو مطرح شد:

مأموریت وزارت راه و شهرسازی و نیرو در جهت تأمین اعتبار اتمام محور هراز

استاندار مازندران گفت: با حضور وزیر راه و شهرسازی و نیرو جلسه ای در دفتر معاون اول رئیس جمهور تشکیل و مقرر شد برای 21 کیلومتر باقی مانده محور هراز بالغ بر 1500 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز تأمین شود.

مأموریت وزارت راه و شهرسازی و نیرو در جهت تأمین اعتبار اتمام محور هراز

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید محمود حسینی پور از برگزاری  نشست با محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور مبنی بر تعیین و تکلیف ترافیک محور هراز در منطقه چلاو خبر داد و اظهار داشت: با حضور وزیر راه و شهرسازی و نیرو جلسه ای در دفتر معاون اول رئیس جمهور تشکیل و مقرر شد برای 21 کیلومتر باقی مانده این محور مواصلاتی بالغ بر 1500 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز تأمین شود.

وی ادامه داد: برای انتقال راه جایگزین با توجه به اینکه در مخزن آب سد هراز قرار می گرفت و بنابراین برای احداث این واریانت یعنی راه جایگزین و چهار خطه کردن توسط وزارت راه و شهرسازی برای 11 کیلومتر، هزار میلیارد تومان اعتبار لازم است که مقرر شد جلسه مشترکی با وزیر راه و شهرسازی داشته باشیم و وزارت نیرو هم تخصیص اعتبارات دولتی لازم را برای تسریع در این پروژه اعمال کند.

استاندار مازندران گفت: از محل قرارداد دولتی با قرارگاه خاتم جهت اجرای فاینانس، این پروژه می تواند جزء پروژه های قرارگاه خاتم الانبیاء باشد که پیگیری های آن از سوی اداره کل آب منطقه ای در حال اجرا است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه