English

رییس هیات ورزش جانبازان و معلولان خمینی شهر :

هزینه های سنگین ورزش جانبازان / هزینه یک ویلچر ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان

ریاست هیات ورزش جانبازان و معلولان از هزینه های سنگین ورزش جانبازان و معلولان خبر داد و گفت: هزینه یک ویلچر ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان است.

هزینه های سنگین ورزش جانبازان / هزینه یک ویلچر ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان

علی یزدان‌پناه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، اظهار کرد: با شیوع کرونا فضایی ایجاد شد که این امر معلولان را هم شامل شد و معلولان دیگر نتوانستند از فضاهای ورزشی بهره ببرند.

رییس هیات ورزش جانبازان و معلولان خمینی شهر با توجه به شرایط خاص معلولان افزود: به دنبال جلساتی که با مشاوران و مددکاران برگزار کردیم تصمیم برآن شد که ورزش معلولان و جانبازان در شهرستان پررنگ شود وبه همین منظور جشنواره استعدادیابی یابی معلولان در شهرستان خمینی شهر برگزار شد.

وی ادامه داد: این جشن با دعوت از ۴۰۰ نفر از معلولان شهرستان انجام شد و این فرصت فراهم‌ آمد تا معلولان جسمی،حرکتی در رشته های ورزشی والیبال ،بوچیا، فوتبال،بسکتبال ثبت نام نمایند.

یزدان‌پناه به تجهیز وسایل ورزشی معلولان اشاره کردو گفت:  ورزش معلولان هزینه هایی نیاز دارد که به‌ عنوان نمونه قیمت یک ویلچر برای  رشته ورزشی بسکتبال ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان است، و  با همکاری امام جمعه خمینی شهر به دنبال رایزنی جهت جذب کمک از نهادهای دیگر برای ورزش معلولان هستیم.

وی به همکاری نهادهای ورزشی مانند استخر غدیر و آکادمی ورزشی رضا اشاره کرد و توضیح داد: در راستای تقویت روحیه معلولان با همفکری گروه های ورزشی شهرستان،  تمهیداتی انجام شد که معلولان و جانبازان شهرستان ،  از امکانات و مکان های ورزشی بهره مند شوند.

رییس هیات ورزش جانبازان و معلولان خمینی شهر در پایان به همکاری دستگاه های مختلف ورزشی جهت پیشرفت ورزش جانبازان و معلولان اشاره و خاطر نشان کرد: همه انسانها برای گذراندن زندگی نیازمند کمک همنوعان خود هستند و جامعه معلولان نیز با کمک مردم و مسئولان می توانند اتفاقات خوبی را در عرصه های ورزشی مانند قبل رقم بزنند .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه