English

آغاز طرح واکسیناسیون خانه به خانه در کاشمر

رییس مرکز بهداشت شهرستان کاشمر بیان کرد: براساس طرح مدیریت هوشمند کرونا، بسیاری از خدمات ارائه شده با توجه به پوشش واکسیناسیون آن شهرستان خواهد بود.

آغاز طرح واکسیناسیون خانه به خانه در کاشمر

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مجتبی قائمی رییس مرکز بهداشت شهرستان کاشمر در خبری اعلام کرد: ۱۷ هزار و ۸۰۰ نفر تاکنون در شهرستان کاشمر هیچ نوع واکسنی را دریافت نکرده‌اند.

قائمی در ادامه این خبر تاکید کرد: برخی به هر دلیل امکان حضور در پایگاه‌های واکسیناسیون ندارند، به همین خاطر از همان ابتدا طرح واکسیناسیون خانه به خانه را آغاز کردیم که در این طرح تا روز پنجشنبه ۲۵ آذر و با همکاری ۴ تیم از هلال‌احمر، بسیج، دانشجویان پرستاری و همکاران بهداشت، ادامه خواهد داشت.

رییس مرکز بهداشت شهرستان کاشمر همچنین تصریح کرد: افراد به مناطق حاشیه شهر، چون حسین‌آباد، شیرحسینی، انتهای فیض‌آباد، مدرس و قائم می‌روند و در ابتدای شروع طرح، روزانه تا ۲۹۰۰ دوز واکسن تزریق می‌شد، اما اکنون این میزان به ۲۰۰ تا ۶۰۰ دوز در روز کاهش یافته است.

قائمی در خاتمه متذکر شد: از ابتدای آغاز طرح واکسیناسیون تاکنون، ۲۰۷ هزار و ۹۱۵ دوز واکسن تزریق شده است و براساس طرح مدیریت هوشمند کرونا ، بسیاری از خدمات ارائه شده با توجه به پوشش واکسیناسیون آن شهرستان خواهد بود و اگر حداقل پوشش واکسیناسیون به بالای ۸۰ درصد نرسد، شهروندان در دریافت بسیاری از خدمات با محدودیت مواجه می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه