English

مختار سلحشور اظهارداشت؛

رضایت‌مندی مردم و مسئولان از روند امدادرسانی در زلزله فین

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان عنوان کرد: مردم و مسئولان از روند امدادرسانی در زلزله اخیر رضایت خاطر داشتند که انتظار می رود همراهی‌ها تکرار و همدلی ها افزایش یابد.

رضایت‌مندی مردم و مسئولان از روند امدادرسانی در زلزله فین

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مختار سلحشور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان در نشست با مدیرکل بانک توسعه تعاون به منظور اهدای بسته های معیشتی ویژه متاثرین زلزله فین ضمن ارایه گزارشی از روند امدادرسانی به متاثرین زلزله فین اظهار کرد: وظیفه ذاتی جمعیت هلال احمر خدمات رسانی در زمان حادثه است و از همراهی سایر دستگاه‌ها جهت ارائه خدمات بهتر استقبال می کنیم.

وی با اشاره به ورود دستگاه ها و بنگاه‌های اقتصادی جهت خدمات رسانی در زلزله آبان ماه بخش فین تصریح کرد: در این حادثه همه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای حاکمیتی همه صدا شدند و کار امدادرسانی با سرعت و دقت بیشتری انجام شد.

سلحشور یادآور شد: استان هرمزگان جز مناطق حادثه خیز و با پراکندگی جمعیتی بسیار زیاد است و در سال های اخیر شاهد حوادث متعددی بوده ایم از این رو جمعیت هلال احمر  همواره در حالت آماده باش است‌.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان خاطر نشان کرد:مردم و مسئولان از روند امدادرسانی در زلزله اخیر رضایت خاطر داشتند که انتظار می رود همراهی ها تکرار و همدلی ها افزایش یابد.

در ادامه این نشست بانک توسعه تعاون ۱۰۰ بسته غذایی و ۶۰۰ بطری آب معدنی به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال جهت توزیع بین متاثرین زلزله فین به جمعیت هلال احمر استان هرمزگان اهدا کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه