English

قاسم عسکری نسب مطرح کرد؛

ضرورت تربیت نیروهای متخصص بومی در حوزه های دریایی و بندری

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: تفاهم نامه در سه محور مطالعاتی، آموزشی و تحقیقاتی خواهد بود و دو طرف متعهدند حسب نیاز، از امکانات و توانمندی های همدیگر برای توسعه فعالیت های عملی دریایی و بندری بهره بگیرند.

ضرورت تربیت نیروهای متخصص بومی در حوزه های دریایی و بندری

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، قاسم عسکری نسب مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: با توجه به رسالت مشترک مدیریت بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان و مدیریت اداره آمـوزش و پرورش شهرستان بندرلنگه در حوزه فعالیت های آموزشی که زیر بنای چرخه علم و اقتصاد، مخصوصا اقتصاد دریا محور است.

وی افزود: با نظر به اینکه پتانسیل انجام فعالیت های آموزش تئوری و عملی با محوریت دریایی و بندری با وجود زیر ساخت های آموزشی، استقرار تجهیزات فنی، دریایی و بندری برای رشته های ناوبری، مکانیک و لجستیک بنـادر در اداره بنـادر ودریانوردی بندرلنگه، زمینه همکاری مشترک این دو ارگان در زمینه علمی و آموزشی مهیا است.
عسکری نسب بیان داشت: امید است در سایه این همکاری آموزشی، تحول عمده ای در تقویت بنیه تخصصی و علمی منطقه غرب هرمزگان ایجاد شود.
وی تصریح کرد: حسب این تفاهم نامه، همکاری ها عمدتا در سه محور مطالعاتی، آموزشی و تحقیقاتی خواهد بود و دو طرف متعهد می شوند حسب نیاز، از امکانات و توانمندی های همدیگر برای ارتقا، توسعه و پیشرفت فعالیت های عملی در بخش های دریایی و بندری بهره بگیرند.
عسکری نسب پتانسیل بالای سازمان بنادر و دریانوردی و بنادر غرب هرمزگان برای ایجاد یک بستر عملیاتی مناسب جهت پیشبرد اهداف آموزش و پرورش بندرلنگه و همچنین کمک به تربیت نیروهای متخصص بومی در حوزه دریایی و بندری با توجه به استعداد خوب جوانان هرمزگانی را از جمله مزیت ها و ویژگی این تفاهم نامه برشمرد.
در ادامه غلامرضا اتمام مدیریت اداره آمـوزش و پرورش شهرستان بندرلنگه با بیان اینکه آموزش پرورش این شهرستان برای توسعه همکاری های متقابل با اداره بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان آمادگی کامل را دارد، اظهارداشت: مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بندرلنگه آمادگی خود را در زمینه های علمی، تحقیقاتی، پژوهشی و در اختیار گذاشتن تمامی ظرفیت های موجود در این اداره برای ایجاد یک همکاری مشترک و متقابل با بنادر غرب هرمزگان اعلام داشته و از هیچ کوششی فرو گذار نخواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه