English

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اعلام کرد:

ابتلای بیش از ۳ هزار پرستار اصفهانی به ویروس کرونا

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از ابتلای بیش از 3 هزار پرستار اصفهانی به ویروس کرونا خبر داد.

ابتلای بیش از 3 هزار پرستار اصفهانی به ویروس کرونا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، شیما صفازاده در آئین تجلیل از پرستاران منتخب استان اصفهان بیان کرد: از ابتدای شیوع  ویروس کرونا تا کنون در کشور سه هزار و ۲۵۵ پرستار در اصفهان به کرونا مبتلا شدند.

وی با بیان اینکه طی 2 سال گذشته پرستاران در پاندمی کرونا لحظه‌ای از خدمت نایستادند، گفت: ۱۱ پرستار در مراکز درمانی استان اصفهان در راه مقابله با کرونا شهید مدافع سلامت شدند.

این مقام مسئول ادامه داد: در حال حاضر بیش از پنج هزار و ۲۰۰ پرستار در مراکز درمانی استان اصفهان مشغول فعالیت هستند.

صفازاده اظهارکرد: در دوران شیوع کرونا جابجایی پرستاران از بیمارستان‌های ریفرال و غیر ریفرال انجام شد و در مجموع ۵۰۳ همکار پرستار در دو سال گذشته از محل خدمت خود جابجا شدند.

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: با آغاز شیوع  ویروس کرونا در کشور که یک بیماری کاملاً ناشناخته بود پرستاران با حداقل امکانات به بیماران خدمت کردند که ما همواره قدردان زحمات این عزیزان هستیم.

در ادامه همچنین عضو هیئت مدیره نظام پرستاری استان اصفهان با تبریک روز پرستار گفت: دردوران کرونا بیش ‌از ۲۵۰ هزار پرستار در کشور تا پای جان با این بیماری مقابله کردند که در این مدت۱۵۰ شهید مدافع سلامت داشتیم.

خسرو توکل با بیان اینکه اجرای قانون تعرفه گذاری پرستاری از خواسته‌های اصلی پرستاران است، بیان داشت: ضروری است تا در سه ماهه پایانی سال جاری این قانون اجرایی شود چرا که ۱۴ سال است که این قانون روی زمین مانده است.

وی افزود: از دیگر مطالبات جامعه پرستاری استان اصفهان پرداخت فوق‌العاده خاص به پرستاران است که باید به دور از تعارفات پرداخت گردد.

عضو هیئت مدیره نظام پرستاری استان اصفهان اظهار کرد: همچنین تعدیل سازی نظام پرداخت ناعادلانه به پرستاران باید اجرایی شود زیرا شاهد تبعیض و تأخیر پرداخت‌ها در این زمینه هستیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه