English

علی بهرامی زاده:

فراخوان عمومی واگذاری زمین در شهرکهای صنعتی خراسان رضوی

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی بیان کرد: ایجاد واحد‌های کارگاهی از عوامل مهم و تأثیرگذار در توسعه صنعتی استان می باشد و احداث واحد‌های کارگاهی به رونق کسب و کار کمک ویژه‌ای می‌کند.

فراخوان عمومی واگذاری زمین در شهرکهای صنعتی خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی بهرامی زاده مدیرعامل شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در سخنانی اعلام کرد: کارگاه‌های تولیدی در ۱۰ شهرک صنعتی تقاضامحور، امکان واگذاری ۵۰۰ واحد کارگاهی را تا پایان امسال در قالب فراخوان عمومی دارند.

بهرامی زاده این مطالب را در حاشیه نشست تجلیل از صنعتگران نمونه استان بیان کرد و افزود: وضعیت موجود اراضی متعلق به شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی احصاء شده و طراحی لازم انجام و مجوز‌های زیست محیطی آنان نیز از  مراجع قانونی اخذ و زمینه واگذاری آن‌ها به کارگاه‌های تولیدی و خدماتی فراهم شده است.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی ادامه داد: ایجاد واحد‌های کارگاهی از عوامل مهم و تأثیرگذار در توسعه صنعتی استان می باشد، براساس بررسی فنی و‌کارشناسی و‌ تایید مراجع نظارتی قانونی ۱۰ شهرک صنعتی که آمادگی واگذاری اراضی خود را دارند شامل شهرک‌های صنعتی مشهد (کلات)، ماشین سازی و فناوری‌های برتر، فناوری و صنایع غذایی و بیوتکنولوژی شرق، خیام، چناران، تربت حیدریه، گناباد، بجستان، بینالود و کاشمر هستند.

وی همچنین متذکر شد: مساحت این اراضی ۲۰۰، ۳۰۰ و ۵۰۰ مترمربعی هستند و با نقشه تیپی که برای آن‌ها ارایه می‌شود، امکان استقرار طرح‌های تولیدی و خدماتی دارای جواز تاسیس یا پروانه کسب زودبازده در آن‌ها وجود دارد. 

بهرامی زاده در خاتمه تصریح کرد: احداث واحد‌های کارگاهی به رونق کسب و کار کمک ویژه‌ای می‌کند، براساس بررسی وضع موجود هر هکتار اراضی کارگاهی در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی زمینه اشتغال ۴۵۰ نفر به خصوص فارغ التحصیلان دانشگاهی را فراهم می‌آورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه