English

علی بهرامی زاده:

شناسایی و اتمام طرح‌های نیمه تمام در اولویت شرکت شهرکهای استان است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی بیان کرد: راهبرد و سیاست روشن وزیر محترم صمت احیای واحدهای صنعتی راکد و نیمه فعال است و در شهرک‌ها و نواحی صنعتی باید واحدها و کارگاه های راکد یا طرح‌های نیمه تمام را شناسایی و عارضه یابی کنند.

شناسایی و اتمام طرح‌های نیمه تمام در اولویت شرکت شهرکهای استان است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی بهرامی زاده مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی اعلام کرد: اولویت این شرکت، شناسایی و اتمام اجرای طرح‌های نیمه تمام در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان است که باید برای به بهره‌برداری رسیدن آن‌ها تلاش جدی و مستمر مدیران شهرک‌ها و نواحی صنعتی را شاهد باشیم.

بهرامی زاده این سخنان را در نشست اعضای هیات مدیره شرکت و مدیران شرکت‌های خدماتی و شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بیان کرد و افزود: مدیران موظف هستند در مدت ۱۵ روز همه طرح‌های نیمه تمام در شهرک‌ها و نواحی صنعتی را اعلام و طی نشست‌های کارشناسی، تعیین تکلیف کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی همچنین تاکید کرد: نشست‌های مربوط به کنترل طرح‌های نیمه تمام نیز باید در شهرک‌ها و نواحی صنعتی با حضور مدیران آن‌ها و مدیران محترم محلی برگزار و گزارش مربوطه به آن تهیه شود.

وی در ادامه متذکر شد: راهبرد و سیاست روشن وزیر محترم صمت احیای واحدهای صنعتی راکد و نیمه فعال است و در شهرک‌ها و نواحی صنعتی موظف به پایش شرایط کلیه طرح‌های واحدهای صنعتی مستقر هستند و باید واحدها و کارگاه های راکد یا طرح‌های نیمه تمام را شناسایی و عارضه یابی کنند.

بهرامی زاده در ادامه تصریح کرد: افزایش سطح اراضی در اختیار شهرک‌ها و نواحی صنعتی از دیگر اولویت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی است و در شرایط کنونی توسعه شهرک صنعتی مشه (کلات) ، ایجاد نواحی صنعتی بیزه ، زاوه ، گناباد۲، یونسی، اسحاق آباد، سرولایت و گرماب و پیگیری توسعه شهرک صنعتی خیام و ناحیه صنعتی جغتای از اولویت‌های شرکت است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی یادآور شد: زیرساخت‌های شهرک صنعتی شماره ۵ مشهد نیز تکمیل شده و هم اینک برای ۱۰۰۰ هکتار از اراضی این شهرک متقاضی سرمایه گذاری وجود دارد اما یکی از اشکالات عمده آن وجود معارضین است که با پیگیری حقوقی و قضایی، موضوع را پیگیری می‌کنیم.

وی همچنین اظهار کرد: برخورد قانونی و قاطعانه بخش‌های حقوقی و حراست شرکت با موارد مربوط به تضییع حقوق بیت المال، عمل به تکالیف سازمانی، تنظیم‌گری و ارجاع مشکلات شهرک‌ها و نواحی صنعتی به بخش‌های تخصصی شرکت، مستندسازی موارد و تسهیل‌گری از سوی مدیران شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مورد تاکیداست.

بهرامی زاده در خاتمه خاطرنشان کرد: کمیته دولت الکترونیک در شرکت تشکیل شده است و درصدد ایجاد پنجره واحد و سامانه هوشمند است تا همه فعالیت‌ها در حوزه‌های اداری و تجاری در یک واحد انجام شود که این مهم نخستین گام در مسیر تسهیل‌گری خواهد بود که ان شاالله در سطح کشور هم عملیاتی می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی، وی تسهیل‌گری در حوزه واگذاری اراضی در شهرک‌های صنعتی را ضروری دانست و گفت: باید تحلیل گذشته نگر و تحلیل آینده نگر در سیستم واگذاری اراضی و زیرساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی ، سرلوحه کار قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه