English

باحضور سرلشکر پاسدار حسین سلامی؛

رونمایی از جدیدترین دستاورد سپاه در بندرعباس

پیش از ظهر امروز با حضور فرمانده کل سپاه، مراسم الحاق ۱۱۰ فروند شناور به ناوگان نیروی دریایی سپاه در بندرعباس برگزار شد.

رونمایی از جدیدترین دستاورد سپاه در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان،۱۱۰ فروند شناور کلاس تندرو هجومی عاشورا به سازمان رزم نیروی دریایی سپاه ملحق می‌شود. این شناورها از قابلیت مانور بالا، قابلیت موشک انداز و راکت انداز با توان اقدامات شناسایی - اطلاعاتی را دارا هستند.

 ۱۱۰ فروند شناور کلاس تندرو هجومی عاشورا از سواحل مکران و دریای عمان تا دهانه اروند در خلیج فارس از امروز عملیاتی می‌شوند. شناورها توسط متخصصان داخلی ساخته شده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم الحاق شناورها به نیروی دریایی سپاه  گفت: ساخت شناورهای تندرو سپاه از راکت انداز به موشک انداز پیشرفت کرده است.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی بیان کرد: این موشک‌ها نقطه زن هستند و برد آن‌ها از ده کیلومتر تا یک برد استراتژیک که به زودی اعلام می‌شود، افزایش یافته است.
وی گفت: این موشک‌ها در زمینه‌های برد، سرعت، دقت و قدرت تخریب برای دفاع از کشور اسلامی افزایش یافته است.

سردار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه در مراسم الحاق ۱۱۰ شناور جدید به سازمان رزم دریایی این نیرو گفت: این هفتمین الحاق شناورها است که در این مرحله سرعت آن‌ها از ۵۵ نات به ۷۵ و ۹۰ نات رسیده است و در مرحله بعد به ۱۱۰ نات خواهد رسید.

وی افزود: همه امکانات این شناورها اعم از موشک‌ها و راکت‌ها و سیستم راداری در مجموعه سپاه ساخته شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه