English

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران - نوشهر خبر داد:

وقوع آتش سوزی در جنگل «ساتره» چالوس / درخواست بالگرد برای مهار آتش

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران - منطقه نوشهر: برای مهار آتش در عرصه‌های جنگلی منطقه ساتره چالوس درخواست بالگرد کردیم.

وقوع آتش سوزی در جنگل «ساتره» چالوس / درخواست بالگرد برای مهار آتش

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، عبدالرضا سنگاری از وقوع آتش‌سوزی در قسمتی از عرصه‌های جنگلی منطقه ساتره در بخش مرکزی چالوس خبر داد و اظهار داشت: به دلیل صخره‌ای بودن این جنگل، خاموش کردن آتش به صورت دستی سخت و غیرممکن است و نیاز به بالگرد است.

وی ادامه داد: مردم محلی ساعت 3 بامداد امروز آتش سوزی را به یگان حفاظت اطلاع رسانی کردند و بلافاصله نیرو‌های امدادی برای مهار حریق به منطقه اعزام شده اند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران - نوشهر با اشاره به صخره‌ای و سخت گذر بودن منطقه آتش سوزی و وزش باد شدید، گفت: برای جلوگیری از گسترش آتش به مناطق دیگر در خواست بالگرد شده است.

وی افزود: این آتش سوزی در ارتفاع بیش از هزار و 700 متری از سطح دریا در منطقه جنگلی رخ داده که دارای درختان پهن برگ افرا، ممرز، راش و بلوط است که به دلیل ارتفاع زیاد منطقه آتش سوزی هرگونه ارتباط با نیروهای امدادی امکانپذیر نیست.

به گزارش موج، اکیپ‌های منابع طبیعی، یگان حفاظت، نظارت طرح و جنگل داری به همراه نیرو‌های هلال احمر، بسیج، سپاه و مردم منطقه به عنوان نیرو‌های کمکی به منطقه اعزام شدند و سعی دارند تا از گسترش آتش سوزی به مناطق دیگر جلوگیری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه