English

رئیس جمعیت هلال احمر اردکان؛

اعتماد مردمی ارزشمندترین سرمایه جمعیت هلال احمر است

به مناسبت روز جهانی داوطلب از خدمات داوطلبانه اعضا داوطلب هلال احمر شهرستان اردکان تجلیل بعمل آمد.

اعتماد مردمی ارزشمندترین سرمایه جمعیت هلال احمر است

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد؛ در مراسمی که به مناسبت روز جهانی داوطلب در سالن شهرداری اردکان برگزار شد، رئیس جمعیت هلال احمر اردکان با اشاره به اصول هفتگانه نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر، اصل "خدمت داوطلبانه" را یک اصل بنیادین و مترقی برشمرد که با تکیه بر آن و ترویج آن می‌شود به تغییر و یا ایجاد جامعه ای داوطلب محور، مترقی، نیک اندیش و نیکوکار که در قبال همنوعان مسئولیت پذیر است، امیدوار بود.

کمال آبادی، اعتماد مردمی را ارزشمندترین سرمایه جمعیت هلال احمر عنوان کرد و آن را مرهون حضور و مشارکت اعضا و خدمات داوطلبانه داوطلبان دانست.

وی با اشاره به محدودیت های دو سال گذشته ناشی از شیوع بیماری کرونا که موجب تعطیلی یا تعدیل برخی فعالیت‌ها و یا تغییر بعضی برنامه ها از حیث محتوا و اجرا شد، انجام خدمات داوطلبانه را از این باب مستثنی کرد که نه تنها طی این مدت تعطیل و تعدیل نشد بلکه بسیار پررنگ و برجسته و موثر توسط داوطلبان نیکوکار به انجام رسید.

 رئیس جمعیت هلال احمر اردکان ضمن ارائه گزارشی از خدمات داوطلبانه جذب شده در سال‌جاری و ارزش ریالی این خدمات، از همت و همراهی همه اعضا و داوطلبان جمعیت در این راستا تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه ضمن تجلیل از خدمات داوطلبانه احمدرضا متألهی در جمعیت هلال احمر و تبریک انتصاب ایشان به سمت شهردار اردکان، از 8 داوطلب فعال هلال احمر شهرستان با اهدای لوح قدردانی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه