English

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان :

بسیج دانشجویی وظیفه روشنگری دارد

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: دغدغه همه ما حل مشکل آب است و البته شرایط اقلیمی و آب و هوایی هم به تشدید بحران آب کمک کرده و بسیج دانشجویی وظیفه دارد در این زمینه و زمینه های دیگر روشنگری کند.

بسیج دانشجویی وظیفه روشنگری دارد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در دیدار مسئولین و نخبگان بسیج دانشجویی استان اصفهان با تبریک روز دانشجو اظهار کرد: خداوند به ما اجازه نمی‌دهد که زیر سلطه استکبار قرار بگیریم و هرگز خداوند به کافر اجازه نمی‌دهد بر مسلمان مسلط شود.

وی با بیان اینکه نفی سلطه به معنای قطع ارتباط تجاری و دیپلماسی نیست، گفت: سلطه یعنی اینکه برخی کشورها حتی اجازه کارهای خود را هم باید از کشورهای استکباری مثل آمریکا بگیرند و خودشان نمی‌توانند اقدامی کنند.

آیت الله طباطبایی‌نژاد گفت: باید نیاز اقشار مختلف جامعه همچون معلولان متناسب با وضعیت و جایگاهی که دارند در جامعه تامین شود .

امام جمعه اصفهان گفت: من در اکثر جلسات مربوط به آب شرکت کردم و از زمان نمایندگی مجاس پیگیر مسائل مرتبط با آب اصفهان بودم اما برخی پروژه‌های انتقال آب با تعلل دولت‌ها و استانداران به سرانجام نرسید.

وی با بیان اینکه آب جزو انفال است، افزود: مدیریت انفال با دولت است و باید بر اساس عدالت این آب توزیع شود و همه به میزان نیاز از آن بهره ببرند.

آیت الله طباطبایی‌نژاد با تاکید بر تسریع در اجرای پروژه‌های انتقال آب به اصفهان تصریح کرد: پروژه‌های مرتبط با آب باید کاملا کارشناسی و دقیق باشد و تمام جنبه‌های آن در نظر گرفته شود.

امام جمعه اصفهان گفت: میزان نیاز آب شرب اصفهان ۱۱.۵ متر مکعب است که تمام استان اصفهان را پوشش می‌دهد و نسبت به قبل از انقلاب یکی از پیشرفت‌ها در حوزه آب بوده است.

وی افزود: دغدغه همه ما حل مشکل آب است و البته شرایط اقلیمی و آب و هوایی هم به تشدید بحران آب کمک کرده و بسیج دانشجویی وظیفه دارد در این زمینه و زمینه های دیگر روشنگری کند.

در ابتدای این نشست مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان با اشاره به تهیه نظام مسائل استان توسط بسیج دانشجویی گفت: ماموریت بسیج دانشجویی نقش آفرینی در عرصه هایی است که انقلاب نیاز دارد و تمرکز بر مسائل تخصصی است.

انوری در ادامه گفت: دانشجویان بسیجی با نگاه عالمانه و عاقلانه و انقلابی پای انقلاب هستند و تلاش می‌کنند با احصای مسائل استان در حل مشکلات نقش آفرین باشند.

امام جمعه اصفهان و نخبگان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه