English

جواد بلندی:

صرفه جویی ۷۶ میلیون لیتری بنزین در منطقه تربت حیدریه

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه بیان کرد: استفاده از سوخت سی‌.ان‌.جی سهم بسزایی در کاهش و صرفه جویی مصرف بنزین، حفظ محیط زیست و کمک به اقتصاد خانواده و کشور دارد.

صرفه جویی ۷۶ میلیون لیتری بنزین در منطقه تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، جواد بلندی مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه در خبری اعلام کرد: از ابتدای امسال تاکنون با افزایش هفت درصدی مصرف گاز طبیعی (سی‌.ان‌.جی) بیش از ۷۶ میلیون لیتر بنزین در این منطقه صرفه جویی شده است.

بلندی در ادامه اضافه کرد: در این مدت مصرف سی‌.ان‌.جی به بیش از ۶۸ میلیون و ۵۰۰ هزار مترمکعب رسیده است در این منطقه بطور متوسط روزانه ۲۴۶ هزار مترمکعب گاز طبیعی از طریق ۳۲ جایگاه توزیع می‌شود.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه ادامه داد: دلیل روند افزایشی مصرف این فرآورده در سال جاری اجرای طرح دوگانه سوز کردن رایگان خودروهای عمومی و تبدیل سوخت بیش از ۲ هزار خودرو مشمول این طرح است.

وی همچنین در ادامه گفت: استفاده از سوخت سی‌.ان‌.جی سهم بسزایی در کاهش و صرفه جویی مصرف بنزین، حفظ محیط زیست و کمک به اقتصاد خانواده و کشور دارد.

بلندی در خاتمه تصریح کرد: شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه یکی از مناطق ۳۷ گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که سوخت چهار ناحیه مشتمل بر ۱۰ شهرستان تربت‌حیدریه، مه‌ولات، زاوه، خواف، رشتخوار، کاشمر، خلیل‌آباد، کوهسرخ، گناباد و بجستان را تامین می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه