English

رضوان باقلاچی:

بزرگداشت سردار سلیمانی اجتماع محور برگزار می شود

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: بزرگداشت سردار سلیمانی به صورت اجتماع محور و با مشارکت همه اقشار برگزار می شود.

بزرگداشت سردار سلیمانی اجتماع محور برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، رضوان باقلاچی ، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان که با محوریت هماهنگی بزرگداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی برگزار شد، استفاده از ظرفیت های مردمی را در برگزاری برنامه های بزرگداشت مورد تاکید قرار داد.

وی با بیان اینکه تمامی دستگاههای فرهنگی و مرتبط، برنامه های خود را به دبیرخانه بزرگداشت سردار سلیمانی ارسال کنند، خواستار استفاده از نظرات اقشار مختلف در برنامه ریزی برای برگزاری این بزرگداشت شد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل اظهار کرد: لازم است خدمات اجتماعی هم که به مردم ارایه می شود با نام شهدا مزین شود تا فرهنگ سازی های لازم در خصوص انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به مردم و نوجوانان انجام شود.

باقلاچی بیان کرد: با توجه به اینکه کنگره بزرگداشت شهدای استان انجام نشده است، برنامه ریزی برای اجرای باشکوه این کنگره در سال آینده ضرورت دارد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل نیز در این جلسه از هماهنگی برای برگزاری بزرگداشت سردار سلیمانی در دی ماه خبر داد و افزود: حدود ۱۷ عنوان برنامه مختلف فرهنگی در سراسر استان در روزهای 9، 13 و ۱۶دی ماه که مقارن با روز بصیرت، روز شهادت سردار سلیمانی و روز شهادت حضرت فاطمه (س) است، برگزار می شود.

وی بیان کرد: پیش بینی های لازم در تمامی شهرستان ها برای اجرای برنامه ها انجام شده و لازم است دستگاههای مرتبط همکاری لازم را در خصوص فضاسازی محیطی، تولید فیلم کوتاه، اطلاع رسانی انجام دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه