English

شهرام حبیب‌زاده خبر داد:

۲۳ بستری جدید مبتلا به کرونا در اردبیل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: طی شبانه روز گذشته 23 بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

23 بستری جدید مبتلا به کرونا در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، شهرام حبیب‌زاده ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با اشاره به وضعیت و آمار کرونایی در استان اردبیل، گفت: در شبانه‌روز گذشته، ۲۳ بیمار قطعی مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند که تعداد بیماران بستری به 14۹ نفر رسید.

وی افزود: در این مدت خوشبختانه 30 بیمار با بهبودی نسبی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند و 53 بیمار نیز به‌صورت سرپایی تحت نظر هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیان کرد: 39 بیمار مبتلا به کرونا در شرایط نامساعد در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بوده و متاسفانه 3 بیمار کرونایی نیز در شبانه‌روز گذشته فوت کرده است.

حبیب زاده بیان کرد: در عین حال یک میلیون و 650 هزار و 310 دُوز واکسن در استان اردبیل به مراجعان تزریق شده است که ۱۶ هزار و 852 نفر، از واجدان شرایطِ دوز سوم واکسن بودند.

دانشگاه علوم پزشکیِ اردبیل با هشدار درباره احتمال گسترشِ دوباره شیوع کرونا در استان از همه شهروندان خواست استفاده از ماسک و تزریق هر دو دُوز واکسن کرونا را جدی بگیرند.

براساس‌ آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان های مشگین شهر، پارس آباد و بیله سوار در وضعیت زرد و شهرستانهای اردبیل، خلخال، گرمی، نیر، اصلاندوز، سرعین، کوثر و نمین در وضعیت آبی قرار دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی