English

پوستر دومین جشنواره ملی ایده‌های خلاق روابط عمومی رونمایی شد

پوستر دومین جشنواره ملی ایده‌های خلاق روابط عمومی ایران در کتابخانه مرکزی اصفهان رونمایی شد.

پوستر دومین جشنواره ملی ایده‌های خلاق روابط عمومی رونمایی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سید مجید میرپویا در نشست خبری دومین جشنواره ملی ایده‌های خلاق روابط عمومی گفت: امروز ارتباطات نقش بسیار مهمی در پیشرفت سازمان‌ها  و جامعه دارد.

 وی با بیان اینکه روابط عمومی‌ها به عنوان حلقه ارتباطی سازمان با جامعه و رسانه‌ها ایفای نقش می‌کند، بیان داشت: هرچقدر این حلقه ارتباطی گسترده‌تر شود به همان اندازه  روابط عمومی‌ها می توانند در اهداف خود موفق‌تر باشند.

این مقام مسئول ادامه داد: یکی از الگوهای گسترش ارتباطات روابط عمومی‌ها در جامعه استفاده  از الگوهای خلاق و نوآوری است.

میرپویا با اشاره باینکه جشنواره‌ها در سال های گذشته با رویکرد قدیمی و کلیشه‌ای برگزار می‌شدند، تصریح کرد: برای دومین سال متوالی در جشنواره ملی ایده‌های خلاق روابط عمومی ایران تلاش شده که از رویکرد مثبت خلاقیت و نوآوری استفاده شود.

رییس جشنواره روابط عمومی ها افزود: مدیران و روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و خصوصی می توانند با مراجعه به سایت جشنواره و ثبت ایده های خلاق خود در دومین جشنواره ملی ایده‌های خلاق روابط عمومی ایران شرکت کنند.

میرپویا درارتباط با اهداف جشنواره بیان کرد: دستیابی به راه کارهای مناسب برای ارتقاء روابط عمومی بوسیله خلاقیت روابط عمومی، ارائه ایده‌های خلاق و کاربردی، کمک به تولید وارائه محتواهای منایب و فاخر با کیفیت، اشتراک گذاری ایده‌های مناسب  در بین سازمان‌ها، ارتقا سطح علمی روابط عمومی‌ها، ایجاد فرصت‌های متفاوت در این حوزه، شبکه سازی مدیران از جمله اهداف دومین جشنواره ملی ایده‌های خلاق روابط عمومی ایران است.

در ادامه این نشست رئیس جشنواره ملی خبر همچنین گفت: در این دوره از جشنواره به دنبال نشان دادن تعامل وشیوه‌های مدیریت شاخص روابط عمومی اصفهان در سطح ملی هستیم.

سید محمد موسوی افزود: هدف ما از برپایی جشنواره، رویکرد تقریباً موضوع محور و هدف دار است برای مثال در بخش‌های فنی سبک خبر مورد توجه ویژه است، سبک‌هرم وارونه سبکی قدیمی است که منجر به ریزش مخاطب شده است.

وی با بیان اینکه اکثر رسانه ها به حاشیه خبرها نمی پردازند، گفت: در سبک‌ مصاحبه خبری سبک‌ ها بیشتر یکنواخت شده اما نگاه ما براساس ذائقه مردم نگاهی حاشیه ای باید باشد.

سید محمد موسوی افزود: در درجه اول باید نیاز سنجی از سوی مردم صورت گیرد که رسانه‌های رسمی معقول‌تر جلوه کند و مردم سمت و سوی خبرهای مطلوب و امیدوار کننده سوق پیدا کنند.

رئیس جشنواره ملی خبر ایران بیان داشت: در این جشنواره پرونده خبری در خصوص مشکلات  در حوزه های مختلف و نیازهای مردم در قالب طنز، یادداشت، گزارش، مقالات و مصاحبه ها مورد بررسی قرار می گیرد.

به گزارش موج؛ مهلت ارسال آثار تا 30 دی ماه سال جاری است و اعلام نتایج نیز همزمان با سومین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران در تاریخ 27 و 28 بهمن سال 1400 است.

پوستر جشنواره روابط عمومی ها

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه