English

علی یزدانی:

اجرای طرح امداد زمستانی اورژانس دانشگاه علوم پزشکی مشهد

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: در مجموع مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد ۱۵۶ پایگاه اورژانس فعال است که از این تعداد ۶۱ مورد آنها پایگاه های جاده ای هستند.

اجرای طرح امداد زمستانی اورژانس دانشگاه علوم پزشکی مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی یزدانی مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اعلام کرد: به منظور خدمت رسانی زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی طرح امدادرسانی در فصل سرما از ابتدای اذرماه تا ۲۵ اسفندماه اجرایی می شود.

یزدانی در ادامه این خبر اظهار کرد: در این طرح نهادهای مختلفی از جمله پلیس راه، اورژانس، اتش نشانی، امداد خودرو ، راهداری و... شرکت کرده اند تا به افرادی که به خصوص در مسیرهای جاده ای دچار حادثه شده اند خدمت رسانی شود.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد متذکر شد: در اجرای این طرح زمستانی ، کلیه پایگاه اورژانس ۱۱۵ در داخل و برون شهری برای اجرای طرح زمستانی آماده باش شده اند.

وی همچنین تاکید کرد: در مجموع مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد ۱۵۶ پایگاه اورژانس فعال است که از این تعداد ۶۱ مورد آنها پایگاه های جاده ای هستند.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: علاوه بر این، امداد هوایی، اتوبوس آمبولانس نیز در نظر گرفته شده است و در گردنه های سخت گذر نیز آمبولانس های دو دیفرانسیله فعال هستند .

یزدانی در خاتمه این خبر تصریح کرد و گفت: همچنین بازدید منظم از پایگاه های جاده ای انجام می شود تا آمادگی آنها رصد شود علاوه براین اتاق بحران نیز در حالت آماده باش خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه