English

موج در گفتگوی اختصاصی بررسی می کند؛

شفاف سازی چرایی تبدیل آمبولانس به سرویس ایاب و ذهاب پرستاران هرمزگان

سخنگوی علوم پزشکی هرمزگان در خصوص انتشار عکسی از پرستاران بندرعباس که از آمبولانس بیمارستان برای ایاب و ذهاب استفاده کرده بودند شفاف سازی کرد.

شفاف سازی چرایی تبدیل آمبولانس به سرویس ایاب و ذهاب پرستاران هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، در چند روز اخیر عکسی از پرستاران بیمارستان های بندرعباس در صفحات مجازی و برخی از پایگاه های خبری محلی انتشار یافت مبنی که این پرستاران از آمبولانس های بیمارستان به عنوان سرویس ایاب و ذهاب استفاده کرده اند، که این مسئله بازخوردهای منفی زیادی را در سطح جامعه به همراه داشت.

موج برای روشن شدن مسئله و آسودگی خاطر اذهان عمومی هرمزگان نشینان با فاطمه نورزیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، گفتگویی ترتیب داد.

نوروزیان با تایید صحت ماجرای تصویر منتشر شده، تشریح کرد: به گفته متولیان، در یک بازه زمانی دو هفته ای کمبود سرویس برای رفت و آمد پرستاران باعث بروز این مشکل شد و پرستاران مجبور شدند تا از آمبولانس برای  تردد استفاده کنند.

وی ادامه داد: این آمبولانس ها متعلق به خود بیمارستان بود و مسئولان بیمارستان در زمان‌هایی که این آمبولانس ها مورد استفاده قرار نمی‌گرفتند، برای جابجایی پرستاران از آن ها استفاده کردند.

نورزیان تصریح کرد: آمبولانس های مذکور در تملک اورژانس نبوده و از نظر بهداشتی نیز کاملا ضدعفونی شدند و تنها در نوبت صبح و شب  از آن ها برای ایاب و ذهاب استفاده شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه برخی از رسانه به این مسئله پرداخته و به سراغ پرستاران رفتند،  اضافه کرد: در گزارشات این رسانه ها ذکر شد که  تعدادی از پرنسل کادر پرستاری از اطراف بندرعباس مانند چهچکور و باباغلام برای تردد به بیمارستان دچار مشکل شده اند، در حالی که با پیگیری مسئله، مسئولان این امر را تکذیب و وجود نیروی پرستاری در این مناطق را منکر شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه