English

کشف ۸ تن آرد نانوایی دولتی قاچاق در بندرعباس

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت هرمزگان از کشف انبار آرد دولتی قاچاق، خبر داد.

کشف 8 تن آرد نانوایی دولتی قاچاق در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عبدالرضا پیروی منش معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت هرمزگان با تاکید بر برخورد قاطعانه با قاچاق کالاهای اساسی، اظهار داشت: طی اعلامیه ای از حراست سازمان صنعت، معدن وتجارت مبنی بروجود انبار آرد یارانه ای قاچاق واقع در جاده بندرعباس-سیرجان، بازرسان سازمان به همراه حراست صمت و نماینده تعزیرات حکومتی و اتحادیه نانوایان به انبار مذکور اعزام شدند.
پیروی منش بیان داشت: اکیپ با حضور در انبار مذکور ، ۱۹۹ کیسه آرد ۴۰ کیلوگرمی معادل ۸ تن، کشف کردند.
به گفته وی، براساس اعلام بازرسان، ارزش ریالی آردهای کشف شده، قریب به ۳۹۸ میلیون ریال برآورد شده است که پرونده مذکور جهت تحقیقات تکمیلی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.
وی ضمن تاکید بر ادارات متولی خاطرنشان کرد: نیاز است ادارات متولی در امر تولید و توزیع مناسب و نظارت بر عملکرد واحدهای سهمیه بگیر نظارت جدی تری داشته باشند، در غیر این صورت با تکرار کشف تخلف، برابر ضوابط ومقررات باحلقه های زنجیره برخورد خواهد شد.
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان عنوان کرد: از همشهریان گرامی خواهشمندیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق سامانه شکایت مردمی ۱۲۴ اطلاع داده تا در اسرع وقت اقدام لازم به عمل آید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی