English

رییس کمیسیون عمران و عضو شورای شهر پاسخ دهد:

مطالبه گری یا معامله گری؟

برنامه ای زنده به دعوت انجمنی دانشگاهی با شرکت دو عضو شورا در اینستاگرام برگزار می شود و یکی از این دو عضو به تخلفاتی که در شهرداری به وقوع پیوسته است اشاره می کند و از تخلف های درون سازمانی خبر می دهد.

مطالبه گری یا معامله گری؟

به گزارش خبرگزاری موج همدان، در سرمایه گذاری پروژه اسکای مال چند کانکس در کنار این پروژه تعبیه شده بود که حیدری، عضو شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه حضور این کانکس ها در این محل تبعیض است و نباید این اتفاق رخ دهد خواستار این شد که با شهروندان  رفتار تبعیض آمیز نداشته باشیم!

 ایشان می فرمایند برای مالک این پروژه  نسبت به دیگر شهروندان تبعیض قائل شده اند و این درحالی است که جناب حیدری رییس کمیسیون درنهایت به مخاطبان خود نگفتند با متخلفان چه کردند؟ متخلفانی که در برنامه زنده اینستاگرامی از حیات و حضورپررنگشان در شهرداری  با قاطعیت سخن به میان می آوردند و عنوان کردند که این افراد با هماهنگی با عناصر درونی شهرداری رای ماده 100 و ...را ناد یده گرفته و  به تخلف مشغولند و تاکنون نیز کسی با آن ها برخورد نکرده است.

بله مطالبه گری بسیار هم عالی است و پسندیده! اگر مطالبه گری وجود نداشته باشد می توان به راحتی از علم داشته خود نسبت به حضور متخلفان و حیات آن ها در شهرداری  سخن گفت، اما فقط سخن گفت!

اگر عضوی از شورا از حضور متخلفان در شهرداری و ارتباط های آلوده به جرم سخن می گوید قدر مسلم بایستی با مطالبه گری وتبعیض قائل نشدن در معرفی آن ها به قانون به وظیفه خود عمل کند، اما چرا جنابعالی مطالبه نکرده اید و شاید هم معامله گری را جایگرین مطالبه گری کرده اید و تبعیض قائل شده اید؟

اگر غیر این است سکوت شکسته تا همگان بدانند جنابعالی مطالبه گر هستید و نه معامله گر!

اگر سکوت شما در این مقوله پایدار بماند همان معامله گری و دوستدار تبعیض بودن جلوه خواهد کرد.

 تاکید بر مطالبه گری و نبود تبعیض، نیازمند عملکردی روشن و شفاف است و نه چشم و گوش بر تخلف مجرمان بستن، آن هم از سوی نماینده شهری که با شعار فسادستیزی و رفع تبعیض وارد شورا شده است! 

چه موضوعی در این میان است که قصد معرفی متخلفان را ندارید در حالی که علم بر این دارید که چه کسانی هستند؟

عمل به وظیفه قانونی وعمل به شعارهای پرطمطراق هیچ تناسبی با فردی که با متخلفان مدارا می کند، ندارد؛ پس متخلفان را معرفی کنید تا شما نیز قادر باشید به وظیفه خویش به عنوان نماینده پاک و سالم مشغول شوید.

در وضعیت فعلی که جنابعالی در عدم معرفی متخلفان دارید اینگونه سخنرانی آب در هاون کوبیدن و توهین به شهروندان است؟

آخر نگفتید با متخلفان چه کردید آیا همچنان می خواهید با آن ها به تبعیض رفتار کنید و در شرایطی ایمن آن ها را قرار دهید؟

 

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه