English

امام جمعه ساری:

گوهر دانش هسته‌ای با دانشمندان کشورمان شکل گرفت

خطیب نماز جمعه ساری گفت: گوهر دانش هسته‌ای با دانشمندان کشورمان شکل گرفت و به همین جهت بهتر است مذاکرات در تهران انجام شود.

گوهر دانش هسته‌ای با دانشمندان کشورمان شکل گرفت

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نماز جمعه ساری با بیان اینکه سویه جدید ویروس کرونا به نام اُمیکرون هنوز وارد کشور ما نشده است، اظهار داشت: از آنجایی که این سویه تا امارات رسید، بعید نیست که به کشور ما هم برسد و مردم باید شیوه نامه‌های بهداشتی را همچنان رعایت کنند.

وی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای که از 9 آذر ماه امسال شروع شد و بسیار عزت مندانه‌تر از گذشته بوده است، ادامه داد: توصیه می‌شود مذاکرات فرسایشی نشود و اگر در تهران برگزار شود بهتر است.

خطیب نماز جمعه ساری افزود: گوهر دانش هسته‌ای با دانشمندان کشورمان شکل گرفت و به همین جهت بهتر است مذاکرات در تهران انجام شود.

وی با اشاره به 12 آذر روز جهانی معلولان، گفت: از مسئولان می‌خواهیم تا قانون حمایت از معلولان را رعایت کنند و فضا‌های شهری، حمل و نقل، ساختمان ها، پارک‌ها و بیمارستان‌ها از نظر مهندسی و شهرسازی استاندارد باشند.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: هفتم آذر ماه روز نیروی دریایی بود، در 225 روز جنگ نیروی دریایی توانست از کشتی‌های نفتی محافظت کند و حتی یک روز هم صادرات نفت ایران متوقف نشده بود.

وی بیان داشت: نیروی دریایی امروز هم با تمام شناور‌های ساخت داخل 45 هزار کیلومتر از اقیانوس‌های عمیق دنیا را طی می‌کنند بدون اینکه از 55 بندری که در حال گذر از آن هستند، کمکی بگیرند و این یک افتخار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه