English

حجت الاسلام نصرالله پژمان‌فر:

قوه قضائیه به پرونده کرسنت ورود کند

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در آستانه مذاکرات هسته‌ای قرار داریم این انتظار وجود دارد تا دولت مجلس را محرم بداند و بی تفاوتی دولت گذشته نسبت به عدم ارائه گزارش به مجلس را شاهد نباشیم.

قوه قضائیه به پرونده کرسنت ورود کند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حجت الاسلام نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: قوه قضائیه به پرونده کرسنت که مظلومیت جمهوری اسلامی ایران در آن نهفته است ورود کند و با متخلفان این پرونده برخورد جدی شود.

حجت الاسلام پژمان‌فر در تذکر شفاهی اعلام کرد: ضمن قدردانی از اقدام قوه قضائیه به دلیل ورود و برخورد با دانه درشت‌ها و افرادی مانند سیف و عراقچی و دیگران، احساس عمومی این است که تناسب بین جرم و جریمه وجود رعایت نشده، انتظار عمومی این بود که مفسدان اقتصادی با اشد مجازات برخورد شود.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قوه قضائیه به پرونده کرسنت که مظلومیت جمهوری اسلامی ایران در آن نهفته است ورود کند و با متخلفان این پرونده برخورد جدی شود.

وی همچنین تاکید کرد: با توجه به پیش بینی‌های مرکز اقلیم شناسی و هوا شناسی دستگاه‌های مربوطه باید اقداماتی داشته و مقدماتی را فراهم کنند تا کمتر شاهد وارد شدن خسارات مالی و جانی به مردم باشیم.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: در آستانه مذاکرات هسته‌ای قرار داریم این انتظار وجود دارد تا دولت مجلس را محرم بداند و بی تفاوتی دولت گذشته نسبت به عدم ارائه گزارش به مجلس را شاهد نباشیم و تعامل بین دولت و مجلس به صورت جدی برقرار شود.

حجت الاسلام پژمانفر در خاتمه این سخنان یادآور شد و گفت: روز گذشته نیز نشستی با رئیس کل بانک مرکزی داشتیم و نسبت به رفع حل تمامی مشکلات حوزه چک تفاهم خوبی صورت گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه