English

محمدباقر قالیباف:

کارنامه ما در عرصه مسائل اقتصادی دچار ضعف است

رییس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما در مجلس عهد اخوت با کسی نداریم و آمده ایم که نشان بدهیم مردم صلاحیت و خلاقیت حل مشکل را دارند و این فرصت را در اختیار آنها قرار دهیم.

کارنامه ما در عرصه مسائل اقتصادی دچار ضعف است

به گزارش خبرگزاری موج، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در مراسم بزرگداشت شهید آیت الله مدرس در سخنانی عنوان کرد: ما در عرصه مسائل اقتصادی دچار ضعف هستیم و این در حالی است که این ضعف به علت نبود امکانات مادی نیست.

قالیباف با اشاره به برخی اشکالات جدی در این مورد افزود: بخشی از این مشکلات در مجلس شورای اسلامی است؛ اگر مدعی انقلابی بودن باشیم، ولی نتوانیم بر مشکلات فارق آییم، یک قانونگذار مسئله محور نیستیم.

رییس مجلس شورای اسلامی متذکر شد: اگر مصمم هستیم در این مسیر گام برداریم باید فرصت را برای مردم فراهم کرده و آنها را از صحنه کار و تلاش با قانون گذاری‌های اشتباه دور نکنیم.

وی همچنین اظهار کرد: ما در مجلس عهد اخوت با کسی نداریم؛ آمده ایم که نشان بدهیم مردم صلاحیت و خلاقیت حل مشکل را دارند و این فرصت را در اختیار آنها قرار دهیم.

محمدباقر قالیباف در کاشمر

رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بدون شک امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه و جهان می‌درخشد و برخورداری از این وضعیت، مرهون مردمی است که با در صحنه بودن، به میدان آمدن، خون دادن و ... انقلاب را به موقعیت امروز رسانده اند.

رییس قوه مقننه یادآور شد و گفت: حل مشکلات و رفع موانع اشتغال در آینده نزدیک اولویت است و نباید بگذاریم امضا‌های طلایی مانع بروز خلاقیت و عملکرد فعالان شود.

قالیباف در خاتمه با اشاره به ظرفیت‌های منطقه کاشمر عنوان کرد: در جلسه با نخبگان حوزه کشاورزی و صنعت و معدن این منطقه و شهرستان شاهد بودم همه آنها با تمام سختی‌ها و خشکسالی‌های موجود، امیدوار به رفع مشکلات و تداوم توسعه در منطقه هستند و باید از این ظرفیت‌ها استفاده حداکثری را برد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه