English

قالیباف به منظور شرکت در مراسم بزرگداشت شهید مدرس، وارد کاشمر شد

رییس مجلس شورای اسلامی به منظور حضور در آیین هشتاد و چهارمین سالگرد شهادت آیت الله سیدحسن مدرس وارد شهرستان کاشمر در استان خراسان رضوی شد.

قالیباف به منظور شرکت در مراسم بزرگداشت شهید مدرس، وارد کاشمر شد

به گزارش خبرگزاری موج ، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی به منظور حضور در آیین هشتاد و چهارمین سالگرد شهادت آیت الله سیدحسن مدرس و شرکت در همایش "یاد ارزش‌ها" صبح روز پنجشنبه وارد شهرستان کاشمر در استان خراسان رضوی شد.

قالیباف در این سفر علاوه بر زیارت گلزار شهدای شهرستان و مرقد آیت الله شهید مدرس ، در دو جلسه جداگانه با نخبگان و رزمندگان کاشمر دیدار خواهد کرد و رونمایی از پوستر "ماه مجلس"، فراخوان جشنواره داستان نویسی ویژه کودک از دیگر برنامه های سفر رییس قوه مقننه به کاشمر عنوان شده است.

دهم آذرماه مصادف با سالروز شهادت آیت‌الله سیدحسن مدرس در سالنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران روز مجلس نامگذاری شده‌است.

شایان ذکر است برنامه های این مراسم از این قرار است: تهیه و تدوین سرود حماسی «نماینده جاودان ملت، مرد روزگاران»، برنامه «حکایت صالحین»، طراحی بروشور معرفی شهید مدرس (ره) به زبان‌های فارسی، انگلیسی و عربی، برگزاری مسابقه فرهنگی، برپایی نمایشگاه کتاب «مجاهد نستوه» در زیارتگاه شهید آیت الله مدرس (ره).

همچنین از دیکر برنامه های این مراسم می توان نام برد: اجرای ویژه‌برنامه نجوای عارفانه و قرائت دعای روح‌بخش کمیل در زیارتگاه و همچنین برگزاری دوره‌های آموزش ضمن خدمت کارکنان آستان قدس رضوی در راستای معرفی شهید مدرس به صورت مجازی، از برنامه‌های هشتاد و چهارمین سالگرد شهادت آیت الله مدرس (ره) است.

لازم بذکر است که: برپایی کارگاه زنده خوشنویسی و نقاشی با حضور هنرمندان استان و شهرستان با موضوع «گل واژه‌های ماندگار»، افتتاح شعبه دارالقرآن الکریم آستان قدس رضوی، پخش مستقیم دعای ندبه از شبکه اول سیما از جوار زیارتگاه شهید آیت الله مدرس (ره) از دیگر برنامه‌های سالگرد این عالم وارسته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه