English

محمد حسینی:

خراسان رضوی باید یک الگو و نمونه فرهنگی برای کل کشور باشد

معاون پارلمانی رییس جمهور بیان کرد: باید گفت معنویت اینجا و نوع تعامل با مردم بسیار تاثیرگذار است و لذا مسئولیت خطیری بر عهده اعضاء شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی است.

خراسان رضوی باید یک الگو و نمونه فرهنگی برای کل کشور باشد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور در سخنانی عنوان کرد: سال ۱۳۹۲ نقشه مهندسی فرهنگی کشور تهیه و ابلاغ شد، اما در این هشت سال اخیر به آن توجهی صورت نگرفت.

حسینی این سخنان را در نشست شورای فرهنگ عمومی استان خراسان رضوی بیان کرد و در ادامه افزود: باید با یک اهتمام جدی جبران مافات نسبت به این امر مهم صورت گیرد و امیدوارم با عزم، اراده و روحیه انقلابی موجود در خراسان رضوی این نقشه به نحو شایسته‌ای تحقق پیدا کند.

معاون پارلمانی رییس جمهور در ادامه متذکر شد: استان خراسان رضوی باید یک الگو و نمونه برای کل کشور باشد و در این راستا انوار تابناک بارگاه مطهر رضوی باید کل کشور را در بر بگیرد.

حسینی همچنین اظهار کرد باید گفت معنویت اینجا و نوع تعامل با مردم بسیار تاثیرگذار است و لذا مسئولیت خطیری بر عهده اعضاء شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی است.

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی نیز در این نشست تاکید کرد: امیدواریم خدمات استاندار خراسان رضوی با چاشنی فرهنگ همراه باشد و در این عرصه موفقیت‌هایی را کسب کنند.

یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی نیز از سخنرانان این جلسه یادآور شد: بدیهی است که هدف نهایی ما مبتنی بر اهداف عالیه نظام مقدس اسلامی امر فرهنگ است که زمینه رشد و تکامل انسان‌ها را در حوزه‌های گوناگون رقم می‌زند.

نظری متذکر شد و گفت: در همه فعالیت‌های خود باید نگاه اعتقادی و فرهنگی را مد نظر داشته باشیم و جایگاه خانواده در فرهنگ از اهمیت ویژه ای برخوردار است و واحد اجتماعی ما خانواده است و خانواده می‌تواند مظهر خیلی از رفتارهای اجتماعی باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه