English

محسن دیانت خبر داد؛

سامانه ۲۰۲۱ مخابرات پاسخگوی سوالات مردم هرمزگان

مسئول اداره روابط عمومی مخابرات منطقه هرمزگان گفت: سامانه ۲۰۲۱ مخابرات منطقه هرمزگان پاسخگوی سوالات و مسائل مخابراتی مردم است.

سامانه ۲۰۲۱ مخابرات پاسخگوی سوالات مردم هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محسن دیانت مسئول اداره روابط عمومی مخابرات منطقه هرمزگان اظهار داشت: سامانه ۲۰۲۱ برای ارتباط مردمی در نظر گرفته شده است و هم استانی ها می توانند در صورت هرگونه سوال و یا نیاز به راهنمایی با شماره ۲۰۲۱ تماس گرفته و سوالات خود را مطرح و راهنمایی های لازم را دریافت کنند.
دیانت عنوان کرد: مشترکان مخابرات منطقه هرمزگان  می توانند همه روزه  در ساعت اداری از ساعت 7/30 الی 15:45 از طریق تماس با شماره تلفن ۲۰۲۱ و در ساعات غیر اداری با ضبط سوالات مسائل خود در زمینه خدمات مخابراتی منطقه را با کارشناسان پاسخگویی این واحد مطرح کنند.
وی تاکید کرد این سامانه صرفا برای برقراری ارتباط آسان با کارشناسان مخابراتی است و سریعترین راه برای رفع مشکلات آنها است.
مسئول اداره روابط عمومی مخابرات منطقه هرمزگان در ادامه ابراز داشت: شهروندان هرمزگانی می توانند از خدمات غیر حضوری مانند شماره های 2000، 2020، 2010، 20117، 118، کد دستوری ستاره 2020 مربع از طریق گوشی تلفن همراه و صفحه مخابرات من در سایت شرکت مخابرات ایران به نشانی WWW.TCI.IR استفاده کرده و از مراجعه حضوری به مراکز مخابراتی در سطح استان تهران خودداری کنند و همچنین سامانه 2000 از طریق تلفن ثابت برای پرداخت کارکرد تلفن ثابت، کد دستوری ستاره 2020 مربع از طریق تلفن همراه برای خدمات تلفن ثابت و اینترنت، سامانه ۲۰۱۱۷ برای رفع خرابی تلفن ثابت، سامانه ۱۱۸ برای کسب اطلاعات تلفنی، سامانه 2020 ویژه مشتریان خانگی اینترنت پرسرعت، 2010 پاسخگویی به مشتریان تجاری و 2021 سامانه ارتباطات مردمی به صورت مستمر آماده پاسخگویی و خدمات دهی به مشتریان است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه