English

سرقت کابل‌های تلفن در هرمزگان افزایش یافت/ سرقت تاسیسات مخابراتی و ایجاد مشکلات برای شهروندان

جلسه بررسی راهکارهای پیشگیری و مقابله با سرقت تجهیزات مخابراتی در دفتر سرپرست مخابرات منطقه هرمزگان برگزار شد.

سرقت کابل‌های تلفن در هرمزگان افزایش یافت/ سرقت تاسیسات مخابراتی و ایجاد مشکلات برای شهروندان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، جلسه ای با حضور مهدی حیدری سرپرست مخابرات منطقه هرمزگان، معاونت شبکه، رئیس اداره حراست، رئیس حوزه تجاری مخابرات منطقه و معاونت عملیات سپاه امام سجاد (ع) استان برگزار وعلل وعوامل سرقتهای اخیر و راههای پیشگیری و مقابله با آنها مورد بحث وبررسی قرارگرفت.
حیدری در ابتدای این جلسه ضمن ارائه گزارشی از سرقت های انجام شده در سطح استان خاطرنشان کرد: سرقت تأسیسات مخابراتی همواره یکی از مهم ترین چالش های شهروندان بوده که موجب قطع ارتباط مخابراتی شده و با توجه به شرایط کنونی ناشی ازشیوع بیماری کرونا ولزوم استفاده هرچه بیشتر ازفضای مجازی، مردم را با مشکلات عدیده ای مواجه کرده است.
وی با بیان اینکه همکاران ما بعد از سرقت تجهیزات مخابراتی بلافاصله موضوع را پیگیری و نسبت به رفع قطع ارتباط تلفن اقدام می کنند، افزود: اگرچه میزان سرقت کابل‌های تلفن زیاد است اما همکاران با دقت و سرعت عمل زیاد نسبت به ترمیم، نصب و برقراری ارتباط تلفن های ثابت اقدام می کنند.
وی اظهار امیدواری کرد و گفت: با هم افزایی بین دستگاهها و مراجع ذیربط، شاهد کاهش هرچه بیشتر سرقت ها هستیم.
معاونت عملیات سپاه  نیز در این نشست ضمن قدردانی از خدمات مخابرات، بر فعال کردن گشت های بسیج در سطح استان جهت پیشگیری از سرقت های مکرر تجهیزات مخابراتی خبر داد و افزود: هیچ گونه ملاحظه ای  با عوامل سرقت که موجب تضییع حقوق عامه وخسارت به بیت المال می شود، نخواهیم داشت.
در ادامه این جلسه پیشنهاداتی در خصوص جلوگیری از سرقتهای کابل و تجهیزات مخابراتی  شامل: گزارش سریع وقوع سرقتها، عدم دسترسی راحت کابل ها و تجهیزات مخابراتی، اعلام نقاط با سرقت بالا به گشت های بسیج عنوان و تصمیمات لازم اتخاذ شد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه