English

حجت‌الاسلام علی‌اکبر احمدپور فدکی:

جدیت تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشور برای رفع همه تحریم‌های ظالمانه

نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تیم فعلی، که از تخصص و تعهد لازم برخوردار است، با بی اعتمادی به غرب وارد مذاکرات شده و از داخل کشور هم توسط مردم حمایت می شود.

جدیت تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشور برای رفع همه تحریم‌های ظالمانه

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حجت‌الاسلام علی‌اکبر احمدپور فدکی نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی در سخنانی عنوان کرد: تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشور با جدیت تمام به دنبال رفع همه تحریم‌های ظالمانه است و با توجه به تجربه‌ای که در بحث مذاکره در سطوح مختلف دارد، یقینا در انجام این امر موفق خواهد بود.

حجت‌الاسلام احمدپور در ادامه این سخنان اضافه کرد: تیم مذاکره کننده هسته ای ایران با عزمی جدی وارد مذاکرات وین شده است تا اطمینان پیدا کند آنچه در وین اتفاق می‌افتد رفع تحریم‌ها است و اگر طرف‌های مقابل هم با نیتی درست برای رفع تحریم‌ها وارد وین شده باشند، می‌توان گفت مذاکرات در مسیر درستی قرار خواهد گرفت.

نماینده مردم خواف و رشتخوار همچنین تصریح کرد: متاسفانه تیم مذاکره کننده قبلی، با تمام وجود معتقد به قدرت طرف مقابل بود و در آنها هیچ نقطه ضعفی نمی‌دید از همین جهت توانمندی و قابلیت‌های داخلی را در نظر نمی‌گرفت و به همین خاطر همواره طرف غربی از موضعی بالاتر به کشور ما و این مذاکرات نگاه می‌کرد.

وی در ادامه اظهار کرد: خوشبختانه تیم مذاکره کننده جدید با روحیه تدین و انقلابی گری به خوبی درک کرده است که طرف مقابل هم نقطه ضعف‌هایی دارد و باید با دست برتر و از موضع بالا وارد این مذاکرات شود.

حجت‌الاسلام احمدپور متذکر شد: تیم فعلی، که از تخصص و تعهد لازم برخوردار است، با بی اعتمادی به غرب وارد مذاکرات شده و از داخل کشور هم توسط مردم حمایت می شود و همین امتیازات و ویژگی ها در نهایت منجر به این شده است که خیال مردم در خصوص این مذاکرات راحت باشد.

نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس تاکید کرد: روحیه انقلابی و جوانی در کنار تعهد و پایبندی به‌نظام می‌تواند کلیدی برای رسیدن به نتیجه مطلوب در مذاکرات برجام باشد و بسیاری از نمایندگان دولت های قدرت های بزرگ هم اعتراف کرده اند که تیم مذاکره کننده ایرانی بسیار قوی و متخصص است.

حجت‌الاسلام احمدپور در خاتمه یادآور شد: عزم جدی دولت و تیم مذاکره کننده بر رفع همه تحریم های ظالمانه است و اگر مذاکرات نتیجه ای جز رفع تحریم ها را داشته باشد، از نظر دولت و تیم مذاکره کننده مردود است و احساس ما این است که ما در مذاکرات موفق خواهیم شد و تحریم ها رفع می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه