English

میخائیل اولیانوف:

دور جدید مذاکرات برجام طی هفته جاری در وین آغاز می‌ شود

نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی در وین اعلام کرد: دُور جدید مذاکرات برجام طی هفته جاری (به وقت محلی) در وین آغاز می‌شود.

دور جدید مذاکرات برجام طی هفته جاری در وین آغاز می‌ شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اسپوتنیک، میخائیل اولیانوف نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین المللی در وین امروز جمعه اعلام کرد: دُور جدید مذاکرات برجام طی هفته جاری (به وقت محلی) در وین آغاز می‌شود.

نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی در وین در این خصوص گفت: دور جدید مذاکرات برجامی در وین این هفته آغاز می شود. گرچه لزوماً قرار نیست جمعه باشد.

وی در ادامه افزود: ارزیابی چشم اندازها متفاوت است، اظهارات محتاطانه طرف ایرانی و طرف آمریکایی جلب توجه می کند و به این دلیل است که برخی از مسائل که اهمیت بالایی برای دو طرف ایران و آمریکا دارند، باقی مانده است.

اولیانوف در ادامه اضافه کرد: پیش بینی و حدس و گمان درباره چگونگی روند مذاکرات سخت و البته بیهوده است.

به گزارش اسپوتنیک، به گفته وی، مهم این است که اراده و عزم کافی برای دستیابی به نتیجه و تکمیل موفقیت آمیز روند مذاکرات وجود دارد و باید دید که این امر چقدر زمانبر است.

«لارنس نورمن» (Laurence Norman) خبرنگار روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال چهارشنبه در پیامی توییتری از تعویق اندکی در برگزاری نشست وین خبر داد.

خبرنگار روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال در این خصوص نوشت: فهمیدم که احتمالاً نشست بعدی مذاکرات ایران قبل از شنبه برگزار نمی‌شود. این زمان ۶ روز قبل از انتخابات ریاست جمهوری ایران است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی