English

سرهنگ پاسدار ابوطالب جوان:

بیش از ۱۵۰ تن کالای اساسی احتکار شده در تربت جام، کشف ضبط شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت‌جام بیان کرد: یکی از برکات و پیامد‌های شجره طیبه بسیج، اشراف اطلاعاتی در حوزه اقتصادی به خصوص احتکار مایحتاح ضروری مردم است.

بیش از ۱۵۰ تن کالای اساسی احتکار شده در تربت جام، کشف ضبط شد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار ابوطالب جوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت‌جام در خبری اعلام کرد: بیش از ۱۵۰ تن کالای اساسی احتکار شده شامل انواع روغن خوراکی و ماکارانی در یکی از انبار‌های تولیدی شهرک صنعتی تربت جام کشف شد.

سرهنگ پاسدار جوان در ادامه اضافه کرد: یکی از برکات و پیامد‌های شجره طیبه بسیج ، اشراف اطلاعاتی در حوزه اقتصادی به خصوص احتکار مایحتاج  ضروری مردم است و در این راستا با تلاش عوامل اطلاعاتی و نیرو‌های بسیج و هماهنگی مقام قضایی این مقدار کالا، کشف و ضبط شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت‌جام همچنین تاکید کرد: از دستگاه قضایی در خواست می شود با توجه به تحریم دشمنان و ایجاد مشکلات معیشتی برای مردم و شرایط حساس کرونایی، با محتکران کالای اساسی موردنیاز مردم، برخورد جدی و در صورت صلاحدید محموله کشف شده بین محرومین حاشیه شهر و روستا‌ها توزیع شود.

حمید علیزاده دادستان عمومی و انقلاب تربت‌جام نیز عنوان کرد: طبق گزارش واصله از مجموعه اطلاعاتی ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان، افراد سودجو درصدد انتقال این محموله در قالب بسته‌بندی‌های مجاز به کشور افغانستان بودند که ناکام ماندند.

علی توکلی راد رییس اداره صمت تربت‌جام در ادامه گفت: این کالا‌ها در سیستم جامع انبار‌ها ثبت ‌نشده بود و به ظن قاچاق ضبط و توقیف شد و با بررسی اولیه و طبق اظهارات متصدی، احتکار این حجم از انواع روغن‌های مایع و جامد در این انبار تولیدی به عنوان کالای قاچاق محرز شد.

توکلی راد در خاتمه افزود: متأسفانه در این انبار روغن‌ها انتقال داده‌شده که قصد عرضه به بازار فروش را داشتند از حالت اولیه مانند شل و فله‌ای خارج و در قالب کارتن خیار شور بسته‌بندی‌شده بودند که در این رابطه پرونده‌ای تشکیل و به دستگاه مربوطه ارجاع شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه