English

کارت سوخت المثنی صادر نمی‌شود

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز گفت: عدم تولید بنزین سوپر در پالایشگاه اراک باعث شد البرز برای چند روز با مشکل بنزین سوپر مواجه شود ولی خوشبختانه این مسئله حل شده و در حال حاضر روال به شکل قبل برگشته است.

کارت سوخت المثنی صادر نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری موج البرز، مجتبی دلبری با اشاره به علت عدم صدور کارت سوخت المثنی اظهار کرد: صدور کارت‌های هوشمند سوخت المثنی از طریق سرویسی مشترک بین وزارت نفت و بانک اطلاعاتی پلیس راهور ناجا انجام می‌شود و اختلال سراسری ماه پیش سبب شد این ارتباط به‌دلیل حفظ امنیت دو سیستم قطع شود.

وی ادامه داد: با تعامل صورت گرفته، در تلاشیم ارتباط سامانه‌های مذکور برای صدور کارت المثنی از پایان هفته برقرار شود تا متقاضیان بتوانند مثل قبل با مراجعه به پلیس به علاوه ۱۰ نسبت به صدور کارت سوخت المثنی خود اقدام کنند.

وی در ادامه در خصوص کمبود بنزین سوپر در روزهای گذشته، گفت: پالایشگاه اراک که معین استان البرز برای تامین بنزین است، طی روزهای گذشته اورهال شد و همین باعث شد که برای چند روز بنزین سوپر در این پالایشگاه تولید نشود.

دلبری تاکید کرد: عدم تولید بنزین سوپر در پالایشگاه اراک باعث شد البرز برای چند روز با مشکل بنزین سوپر مواجه شود ولی خوشبختانه این مسئله حل شده و در حال حاضر روال به شکل قبل برگشته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز گفت: در حال حاضر هیچ مشکلی برای تامین بنزین سوپر مورد نیاز مردم نداریم و متقاضیان به راحتی با مراجعه به جایگاه‌های سوخت می‌توانند بنزین سوپر دریافت کنند.

این مسئول توضیح داد: هم برای بررسی کمیت خدمات رسانی جایگاه‌های سوخت و هم برای نظارت بر کیفیت سوخت‌های توزیعی، هر جایگاه سوخت ماهانه چهار مرتبه بازدید می‌شود و در صورت مشاهده تخلف برخورد قانونی مقتضی صورت می‌گیرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه