English

رییس مجمع نمایندگان استان یزد بیان کرد؛

بسیج فرهنگ مقاومت را در جامعه نهادینه کرد

رییس مجمع نمایندگان استان یزد گفت: بسیج محدود به کارهای روزمره نیست بلکه با پشتکار خود و حضور در تمام زمینه‌ها توانسته در کنار خدمت‌رسانی به مردم فرهنگ مقاومت را در جامعه اسلامی نهادینه کنند.

بسیج فرهنگ مقاومت را در جامعه نهادینه کرد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمد صالح جوکار  رییس مجمع نمایندگان استان یزد در همایش بزرگ 4000 نفری اقتدار بسیجیان یزد در مجموعه ورزشی زمزم که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، گفت: با فرمان تاریخی حضرت امام راحل (ره) یک خورشید تابان بر تارک انقلاب مقدس اسلامی افزوده شد و هرروز در سایه ولایت آثار این دستاورد بزرگ بیش از پیش نمایان‌ می شود.

رییس مجمع نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با گذشت زمان مشخص شد در سایه این خلاقیت بی‌بدیل امام عظیم‌الشان (ره) چه نهاد ارزشمندی در کشور ایجاد شده و در حقیقت بسیج پیشگام انقلاب اسلامی برای گذر از مشکلات اساسی کشور است.

جوکار با بیان اینکه بسیج تشکلی است که تفکر و روحیه انقلابی در آن متبلور شده است، تصریح کرد: افق بسیج محدود به کارهای روزمره نیست بلکه افقی گسترده‌تر از سایر نهادهای کشور دارد و در عرصه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، جهادی بسیجیان با پشتکار خود و حضور در تمام زمینه‌ها توانسته در کنار خدمت‌رسانی به مردم فرهنگ مقاومت را در جامعه اسلامی نهادینه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه